SHOPLOG 1

Vandaag heb ik een shoplog voor jullie. Ik heb een aantal dingen gekocht bij de Hema, Kruidvat, Hipp en Lucardi. Lees mee :)

20140618_114515
Zoals jullie weten ga ik op vakantie naar Barcelona en ik had hier echt kleding voor nodig. Bij de Hema hadden ze van die heerlijke losse broeken voor maar €10!

20140618_114533
Ik koos voor deze twee printjes. Ik vind ze erg leuk! Ze waren eigenlijk bedoeld voor op vakantie, maar ik draag ze nu ook al. Ze zitten gewoon zó ontzettend lekker! Ze waren vrijwel overal uitverkocht, maar misschien heb je nog kans bij de grotere filialen!

20140618_113824
Toen waren we bij The body shop en daar werkte zo’n leuke vrouw. Ze vertelde over de nieuwe producten en dat waren de body sorbets. Het voelt en ziet eruit als een ijsje, maar eigenlijk is het voor op de huid. Er zitten dezelfde goedjes in als in een after sun dus ik ben erg benieuwd naar het product. Hij ruikt heerlijk naar mango! Deze body sorbet kostte €11

20140618_114016
We waren in Woensel en dat betekent MUA in de kruidvat schappen. Mijn oog viel gelijk op dit lakje. De potjes hebben wat weg van de Essie nagellakjes, maar ook deze kleur deed me denken aan “Mint candy apple” van Essie! Erg leuk. Dit lakje koste €2,49

20140618_113945
Ik had een bon van de Kruidvat dus ik mocht nog iets kiezen van mezelf. Ik had al veel over dit palette gehoord en daarom besloot ik hem mee te nemen. Het is het ever after – matte palette. Het palette kost €7,49

20140617_121702
Toen liepen we binnen bij Lucardi. Een juwelier waar je echt ontzettend mooie sieraden hebt van alle prijzen. Je kan er dure ringen kopen van een paar honderd euro, maar ook van een paar tientjes. Daarbij hebben ze vaak ook jele fijne aanbiedingen. Deze ring was nu bijvoorbeeld maar €15 terwijl hij eigenlijk €40 was en hij is van echt zilver. Ik ben verliefd!

20140618_114202
Daarna was het natuurlijk nog niet genoeg. Ik wilde al heel lang nieuwe bolletjes voor in mijn Mi Moneda ring. Ik wilde heel graag een mint kleur en een witte.

20140618_114236
En tada! Een mintkleur en een witte. Ik ben er heel blij mee! De witte kostte €16,95 en de mintkleur maar €3,95.

Liefs, Esther

11 gedachtes over “SHOPLOG 1

  1. Super leuk die losse, flodder broeken (zo noem ik ze altijd)! Ik had er ook eentje, maar die is zo gekrompen in de was dat het geen losse flodder broek meer is XD. Die ring van de Lucardi is super mooi! En wat een mazzel voor die prijs. Leuke dingen heb je geshopt. Alvast veel plezier in Barcelona! Liefs!

  2. Disneyland Details Holiday Festivities at Buena Vista Street, Cars Land This summer, the eagerly anticipated additions of Buena Vista Street and Cars Land opened to excited Guests as part of a major expansion at Disney California Adventure Park. Now, those popular areas will … Look for Snowy the Snow Car, a brand-new … Read more on Stitch Kingdom

Geef een reactie

