SHOPPING | CONVERSE ALL STARS

Favoriete schoenen? All stars! Fijnste schoenen? All stars!
Ik heb weer nieuwe en vandaag laat ik ze aan jullie zien.

Ik heb al twee paar All stars gehad, donkerblauwe en grijze. Allemaal leuk en aardig, maar zomerse kleurtjes zijn het niet. Ik zit al heel lang in mijn hoofd met de mintgroene en witte. Deze week liep ik de Shoe time binnen en daar hadden ze ze staan voor €64,99. Dat is dus 5 euro goedkoper dan normaal. Toch weer een reden om ze mee te nemen haha ;-)! Ze hadden zwarte, donkerblauwe, beige en mintgroene. Geen witte dus helaas, maar het maakt de keuze wel makkelijker. Dus ik pas één schoen, even voor de zekerheid van de maat, en ik zeg gelijk dat ik ze neem. Die vrouw zei nog: “Zo, dat is snel! Wil je de andere niet nog passen?” Haha, nee! Als ik iets wil dan wil ik dat, punt uit..

20140618_143542
20140618_143613
Ik ben heel blij met mijn schoenen. Heb jij al ooit All stars gehad? Zo ja, welke kleur?
Liefs, Esther

2 gedachtes over “SHOPPING | CONVERSE ALL STARS

Geef een reactie

