NOTD – PISTACHIO ICE CREAM (MUA)

20140618_114016
Er zijn tijden dat ik minder nagellak draag dan andere tijden, net als dat met make-up zo weer gaat. Maar uiteindelijk blijf ik er toch altijd wel weer bij terug komen. Ik kan mijn nagels niet uitstaan zonder nagellak. Ik moet ze schoon hebben en als er haakjes aan zitten ga ik bijten. Als ik nagellak op heb lijken ze langer (als je een lichte kleur nagellak draagt) en zie je de haakjes en velletjes niet zo goed. Afgelopen week kwam ik toch wel een heel mooi nagellakje tegen en vandaag deel ik deze met jullie!

20140618_114027
Wiew, ten eerste wat is dit een leuk lakje zeg! Ik ben er nu al dol op. Ik vind pastel kleuren een van de mooiste nagellakjes die je kan dragen. Pastel kleuren zijn licht waardoor je nagels echt een stuk langer lijken (lijken jongens, ze zijn niet echt langer haha). Voor mij is dat echt wel een belangrijk aspect. Jullie hebben een tijdje geleden al kunnen lezen dat ik vroeger altijd nagels beet en echt trots ben op het feit dat ik nu überhaupt nagels heb. Toch wil ik meer en daar draagt dit nagellakje zeker aan bij.

20140618_114137
Het nagellakje past ook goed bij mijn bolletje. Stiekem heb ik het bolletje gekocht voor bij de nagellak, erg he! Het lakje lakt fijn, een klein beetje streperig (heel klein beetje!), en droogt goed. Het lakje blijft bij mij ongeveer 3 dagen chip vrij zitten, wat vrij veel is voor een goedkoop lakje. Hij kost dan ook maar €2,49 en is van het merk MUA.

20140618_114013
Het lakje van MUA (het nieuwe merk dat sinds kort bij het Kruidvat ligt) lijkt qua uiterlijk veel op de lakjes van Essie. Ze zijn alleen een stukje kleiner. Ik vind dit niet erg, want ik heb nog nooit een nagellakje opgemaakt in mijn leven. Nou lijkt dit lakje niet alleen qua uiterlijk veel op de lakjes van Essie, maar ook de kleur doet me verdacht veel denken aan “Mint Candy Apple” van Essie. Een vriendin van mij heeft dit lakje en ik heb ze vergeleken (ik heb er helaas geen foto van). Het lakje van Essie is ietwat donkerder dan die van MUA en hij neigt meer naar het groen. Nu kan je niet zeggen dat het lakje van MUA richting het blauw neigt, maar dit is wel een klein verschil. Voor de mensen die de lakjes van Essie te duur vinden denk ik dat dit toch wel een goed alternatief is!

Het merk MUA is sinds een paar maanden verkrijgbaar bij bepaalde Kruidvats! Hebben jullie al kennis gemaakt met dit merk?
Liefs, Esther

2 gedachtes over “NOTD – PISTACHIO ICE CREAM (MUA)

Geef een reactie

