TIP | MEMORIES

20140624_203336
Foto’s zijn tegenwoordig veel online te vinden. We delen ze met onze vrienden, familie en kennissen via Facebook, Instagram, Twitter en op onze blogs. Toch blijf ik foto’s die je echt vast kan houden leuker vinden. Dan héb je ook echt iets. Lees mee!

20140624_203249
Tegenwoordig kan je bij Kruidvat gewoon je telefoon aan een apparaat maken en foto’s selecteren die je afgedrukt wilt hebben. Nog handiger is als je de foto’s thuis al op een USB zet, zodat je ze al geselecteerd hebt. Een vrouw voor mij had namelijk haar telefoon aan het apparaat gekoppeld en dat was nog een heel gezoek tussen alle foto’s. Ik raad je dus aan de foto’s thuis al te selecteren en op een USB te zetten.

20140624_203308
Ik heb uiteindelijk 15 foto’s afgedrukt voor €4,35, als je de verwerkingskosten er nog bij telt van €1,25 betaal je uiteindelijk €5,60. Wat een redelijke prijs is. Het is duurder dan wanneer je ze besteld, maar deze foto’s zijn dan ook binnen een paar minuutjes klaar. Ik wilde al best lang foto’s afdrukken, maar ik wist niet dat het zó makkelijk kon. Zoals ik al zei is het misschien oud nieuws, maar voor een enkeling kan het ook nieuw zijn.

20140624_203413
Dan heb ik nog een tip. Jawel, twee tips in één artikel haha! Ik wilde ook iets leuks om mijn foto’s in te doen/aan op te hangen. Bij de Xenos kwam ik dus super leuke “ding” tegen. Je kan er vijf foto’s aan ophangen en ik vind het heel cute staan. Ik betaalde hiervoor vijf euro.

20140623_165427
1 klein nadeel, je kan niet vijf “liggende” foto’s naast elkaar ophangen, want dan overlappen ze elkaar. Ik hang hem op deze manier op. Ook leuk, right? :-)

Hopelijk hebben jullie wat aan deze tip!
Liefs, Esther

3 gedachtes over “TIP | MEMORIES

  1. Oh zo leuk!
    Xenos is zo leuk, en ik houd altijd van foto’s! Foto’s maken, foto’s delen, foto’s bekijken, foto’s ophangen, allemaal leuk! X Liefs

Geef een reactie

