REVIEW | MATTE EVER AFTER PALETTE MUA

20140618_113924
Wat waren we dol enthousiast met zijn allen toen MUA naar Nederland kwam. Het merk ligt nu alweer enkele maanden in de schappen van bepaalde Kruidvats. Bij mij in de buurt zit hij alleen in Woensel (een deel van Eindhoven), sommige keuzes snap ik dan ook niet helemaal. Maar wat is dit een goede reden om eens een kijkje te gaan nemen in het winkelcentrum van Woensel.

Het uiterlijk van het palette vind ik niet heel interessant. Echt lelijk vind ik het niet en zeker niet als je bedenkt dat het een (redelijk) goedkoop palette is voor een palette met tien oogschaduws. Wel vind ik het super leuk dat alle kleuren matte zijn. Er zit geen één shimmer oogschaduw in. Ik heb zelf helemaal niet zoveel matte kleuren, dus dat maakte dit palette erg aantrekkelijk. Nog iets wat leuk is is dat de oogschaduws allemaal een eigen naam hebben, dat is toch wat leuker om te reviewen haha!

20140618_113945
Unwrap – Butter – Bare – Taffeta – Fade
Penny – China – Truffle – Fog – Smoke

Het is dus een matte palette, dat mag duidelijk zijn. Het is wel een palette met (bijna) allemaal bruine tinten. Er zit één blauwe tint in. De bovenste vijf kleuren zijn allemaal ligt en kan je gebruiken als highlighter. Ze liggen niet heel veel uit elkaar, maar highlighters zijn altijd handig. De onderste rij is wat donkerder, drie donkerbruine tinten, een blauwe en een zwarte oogschaduw.

20140618_124927
Dit zijn de swatches, ik vind ze niet echt denderend. Van mij hadden de kleuren wat intenser gemogen. Toch werkt het palette wel heel fijn. Ik had de bovenste rij liever iets donkerder gehad, maar toch mag ik niet klagen. De kleuren brengen handig aan, maar met blenden moet je uitkijken dat je de kleuren niet helemaal weghaalt.

Het palette kost €7,49, wat een prima prijs is voor een palette met 10 kleuren. Het is verkrijgbaar bij bepaalde filialen van het Kruidvat.
Liefs, Esther

2 gedachtes over “REVIEW | MATTE EVER AFTER PALETTE MUA

Geef een reactie

