MUSIC OF THE MOMENT #1

music
Ik vind het zelf altijd leuk om nieuwe liedjes te ontdekken van andere artiesten. Nou moet ik zeggen dat ik niet echt liedjes luister die niet heel onbekend zijn, maar ik wil ze toch met jullie delen! Lees, of beter gezegd, luister mee!

Miley Cyrus – 4×4
Miley is back!

Shakira – La la la Brazil 2014
Om maar even in het thema WK te blijven!

Sigma – Nobody to love

Maître Gims – Zombie
Ik blijf de Franse taal super mooi vinden en ook liedjes in het Frans erg mooi! Ga niet voor niets naar een concert van Stromae, maar ik vind deze man ook echt tof!

Charity Vance – Taking me back
Dit is eigenlijk gewoon een artiest waar je kennis mee moet maken. Ze heeft echt veel leuke liedjes en een prachtige stem. Dit is toch wel een van mijn favoriete nummers. Tifany Alvord is een andere artiest die ook ontzettend leuke liedjes heeft!

Kenden jullie deze liedjes al? Ik heb wel echt een paar dagen een crush op een liedje en dan ben ik er weer op uit gekeken. Hebben jullie dit ook?
Liefs, Esther


Geef een reactie

