CHALLENGE | MOOIE, LANGE NAGELS

20140618_114027
Soms zie ik meiden met prachtige lange nagels en dan voel ik me oprecht jaloers. Toch ben ik wel blij dat ik nu überhaupt nagels héb, vroeger beet ik ze namelijk. Dat wil niet zeggen dat ik al helemaal tevreden ben. Mijn nagels breken af en zijn niet allemaal dezelfde mooie vorm. Daarom heb ik vandaag een challenge voor mezelf.

20140626_141640
Op de foto hierboven zie je mijn nagels nu. Je kan zien dat ze niet erg lang zijn, ze zijn niet mooi wit aan het uiteinde, ze splijten.. Of terwijl, het is allemaal niet goed. Met nagellak vind ik mijn nagels nog niet eens zó verkeerd. Ze zijn dan een stukje sterker en ogen langer (als je lichte nagellak draagt). Mijn doel is om mijn nagels ook mooi te krijgen als ik geen nagellak draag. Allemaal in dezelfde vorm, dezelfde lengte en sterke nagels.

Hoe ik dit wil gaan bereiken?
Lemony flutter smeren, maar niet teveel. Ik las op de blog van Florentine dat je nagels dan als het ware verslaafd worden aan het spul, waardoor ze weer helemaal ten onder gaan als je hiermee stopt. Ik wil dus elke dag voor het slapen gaan Lemony flutter opsmeren, zodat ze toch net dat beetje extra verzorging krijgen. Ik wil mijn nagels tussen twee lakjes door een paar dagen laten ademen. Ook dit schijnt goed te zijn voor je nagels. En als mijn nagellak af begint te bladderen mag ik het er niet meer afkrabben. Ik weet niet of ik mezelf een tijd geef voor deze challenge, want ik denk dat er een hele tijd overheen zal gaan. Ik ben benieuwd! Ik zal jullie wel eens op de hoogte houden :)
Liefs, Esther

3 gedachtes over “CHALLENGE | MOOIE, LANGE NAGELS

  1. Ik wil ook zo graag lange nagels, maar ik bijt dus nog steeds. Haha nouja misschien ooit ;)

    Ik heb een hele gave giveaway online gezet. Je maak kans op €150,- shoptegoed wat je kan uitgeven in Citymall Almere. Dat is nog niet alles je krijg er een lunch en borrel na afloop bij. Zou leuk zijn als je meedoet :)

    XxX
    http://www.wendyvansoest.com

Geef een reactie

