Bloggen, het blijft kriebelen..

Bloggen, het blijft kriebelen..

Ik heb een tijdje geleden het idee van bloggen laten liggen. Elke keer dacht ik het ritme te pakken te hebben en kwam ik er toch na een paar weken weer achter dat ik geen “zin” meer had. Toch blijft het kriebelen, dat bloggen. Zeker nu ik een eigen laptop heb. Ik kan nu bloggen waar en wanneer ik wil. Als ik zin heb om iets te typen, pak ik mijn laptop erbij en ga ik gewoon een artikel typen. Dat is ook precies wat ik nu aan het doen ben.

Toch kom ik er maar niet uit wat ik nou precies wil. Wat maakt het dat ik telkens na een tijdje geen “zin” meer heb? Is bloggen in het algemeen niets voor mij, of is bloggen over beauty niets voor mij? Ik denk vooral het laatste. Beauty is mijn passie, maar beautyblogs zijn er al zoveel. Je kan bijna niets origineels meer neerzetten en dat is precies wat ik wel wil. Maar waarover ga ik dan schrijven? Over de dingen die mij bezig houden, die voor mij belangrijk zijn. Liefde, vriendschap, inspiratie, motivatie, enzovoorts. Het blijft makkelijker gezegd dan gedaan, want na dit gezegd te hebben weet ik alsnog niet waar ik nu een artikel over wil gaan schrijven.

Ik ga gewoon schrijven wanneer ik inspiratie heb. Wanneer mijn vingers zin hebben om te typen. Wanneer ik zin heb om mezelf terug te trekken en mezelf te uiten in mijn blog. Dus geen beloftes over dagelijkse artikels, misschien in de toekomst. Voor nu wil ik vooral dat het voor mij leuk blijft om te schrijven en hoop ik natuurlijk dat jullie het leuk vinden om te lezen.

Mijn eerste artikel is veel kans een update over mijn leven. Zo blijven jullie een beetje op de hoogte van mijn leven. Wat er om mij heen gebeurt en wat er op dit moment belangrijk is voor mij. Ik hoop dat het deze keer wél een succes wordt en jullie veel plezier hebben met het lezen van mijn blog!

Liefs, Esther

Een gedachte over “Bloggen, het blijft kriebelen..

Geef een reactie

