Update – vaste artikel dagen

20150212_164527
Na een weekje de smaak van bloggen weer te pakken te hebben wil ik er voorlopig écht niet meer van af. Ik vind het écht super leuk. Omdat ik weet dat het toch het fijnste is voor lezers om vaste upload dagen te hebben heb ik besloten om op drie dagen in de week een artikel te plaatsen. Dit gaat zijn op dinsdag, donderdag en zaterdag. Dat wil niet zeggen dat er nooit eens een extra artikel online komt, maar dit zijn even de richtlijnen waar ik me aan ga houden. Ik barst van de inspiratie dus ik heb er heel veel zin in!
Liefs, Esther

Een gedachte over “Update – vaste artikel dagen

Geef een reactie

