Onze valentijnsdag <3

IMG-20150214-WA0016
Yay, valentijnsdag was weer aangebroken. Onze eerste valentijnsdag samen! Op zich ben ik niet zo’n valentijnsdag type. Ik vind het dan gewoon leuk om lekker samen een hapje te eten en erna tegen elkaar aan te kruipen op de bank, maar aangezien mijn vriend op 5 februari jarig is en ik op zoek was naar een cadeautje… Kon ik het toch niet laten om deze hotel overnachting te boeken op valentijnsdag. Benieuwd naar onze valentijnsdag (en de dag erna)? 

De voorpret was al groot, samen een nachtje in een Van der Valk hotel in Heerlen inclusief wellness en sauna. Overdag besloten wij om naar Aken te gaan..

IMG-20150214-WA0008IMG-20150214-WA0010
We vertrokken ’s ochtends al vroeg richting het zuidelijke Limburg. Aken hadden we al snel gevonden en we gingen de stad in. Winkel in, winkel uit.. Leuke stad, maar helemaal niets gekocht. Wat een wonder voor mijn doen hihi! Wij zijn echt een stel dat leuke dingen doet met elkaar, maar we hebben het allemaal al snel gezien. Om 2 uur hadden we het gehad en besloten we naar het drie landen punt te gaan..

IMG-20150214-WA0019 IMG-20150214-WA0012
En wat was dat mooi! Je rijdt dan een berg op en daar is dan het drie landen punt. We besloten de toren op te klimmen wat ontzettend eng was. Het was een vierkante toren en de trap hing er om heen. Het aller engste was nog wel dat je door de trap heen kon kijken, je kon dus letterlijk zien hoe hoog je was. 220 treden hoger was het echt de moeite waard. We hadden een prachtig uitzicht zoals je kan zien achter onze charmante selfie. Toen we hier weg gingen was de middag bijna voorbij en gingen we naar het hotel..

20150214_152810 IMG-20150214-WA0018
Wow, wat een mooie hotelkamer. Toen ik het had geboekt zag het er allemaal super uit, maar dat het werkelijk waar zo mooi en netjes was had ik niet verwacht. Check hoe mooi het uiterlijk is van de badkamer.. <3 We hebben ons even weg wijs gemaakt in het hotel en zijn daarna uit eten gegaan in het hotel. Hier hebben we samen heerlijk uitgebreid gegeten en toen we onze buiken vol hadden gegeten zijn we naar de wellness gegaan. Ik heb hier geen foto’s van, maar ook dit was heerlijk. Er was een groot zwembad bij en een heerlijk bubbelbad. Daarna zijn we terug gegaan naar de hotel kamer om lekker in het bed All you need is love te kijken. Wat een fijne valentijnsdag <3

IMG-20150216-WA0002 IMG-20150216-WA0003
Zondag zijn we naar de Designer outlet in Roermond gegaan. We hadden verwacht dat hij dicht was, maar bij nader inzien was het ontzettend druk! Ik was er nog nooit geweest dus ik heb mijn ogen uitgekeken. Ik had het verwacht als een hele grote winkel waar je al die merken kon kopen, maar nee.. Er waren allemaal aparte winkels per merk. Er was echt veel afgeprijsd, maar ik vind het dan stiekem nog te duur. Dus uiteindelijk hebben we ook hier niets gekocht. Wel weer een leuke dag gehad en het is zeker de moeite om een keer heen te gaan.

Daarna hebben we Mike zijn hond opgehaald bij mijn moeder en zijn we terug gegaan naar huis. Heel fijn weekendje gehad samen!
Liefs, Esther

Wat hebben jullie gedaan met valentijnsdag?

4 gedachtes over “Onze valentijnsdag <3

Geef een reactie

