Favoriet – Skin perfection lijn L’oréal!


20150212_160652Eens in de zoveel tijd vind je een aantal producten waar je echt in één klap verliefd op bent. Dat gebeurde bij mij met deze producten: het uiterlijk, de geur en de werking.. Perfect! Zwijmelen jullie mee?

Ik lees nog altijd regelmatig blogs en had deze producten al meerdere malen voorbij zien komen. Toen een klasgenoot van mij me er ook op wees kon ik natuurlijk niet meer achter blijven. Op het vliegveld in Gran Canaria besloot ik het serum te kopen (op het vliegveld hoef je geen BTW te betalen), een aantal dagen later was ik al zo enthousiast dat ik de dagcrème kocht. Gelukkig gold er toen een 50% korting op alle skincare producten van L’oréal Paris. Lucky me.

20150212_160504
De verpakking
De verpakking doet luxe aan. De potjes zijn van glas en ik vind het erg leuk dat ze roze zijn. Het serum zit in een pompflacon wat erg hygiënisch werkt. De dagcrème zit in een potje, dit werkt helaas wat minder hygiënisch, maar als je er telkens met schone vingers gebruik van maakt moet dit niet zo’n probleem zijn. De meeste mensen (ik bijna altijd!) wassen hun gezicht eerst voor ze zich gaan opmaken en dagcrème gebruiken, dus dan zijn je vingers ook schoon.

20150212_160712 20150212_161010
Het serum
Het serum is bedoeld als extra verzorging voor je huid, maar hij werkt ook prima als primer. Je make-up blijft er écht beter door zitten. Het serum heeft een hele lichte zoete geur, wat ik persoonlijk heel fijn vind voor op het gezicht. Het ziet er wit uit, maar op je gezicht zie je hier niets van terug. Het is een heel luchtige crème die snel intrekt. Ik zelf merk echt dat mijn huid een boost krijgt door dit product. Ik gebruikte dit eerst al een paar dagen zonder de dagcrème en zag toen al resultaat!
Het serum breng ik aan na mijn dagcrème en voor mijn make-up.

20150212_160732 20150212_160933
De dagcrème
Ook de dagcrème voelt heerlijk aan op je gezicht. Het is net als het serum een witte crème waar je niets van terug ziet op je gezicht. De crème trekt nog sneller in dan het serum, wat ik altijd fijn vind. Dan hoef je niet te wachten tot je verder kan met je make-up. De dagcrème heeft dezelfde lichte zoete geur. Samen hebben deze producten mijn huid ontzettend rustig gemaakt, ik heb gewoon amper onzuiverheden. Hoe fijn is dat?

Ik kan iedereen deze producten aanraden. Ze zijn verkrijgbaar bij het Kruidvat en de Etos in het skincare vak. Omdat het al een tijdje geleden is dat ik de producten kocht weet ik de prijzen niet meer uit mijn hoofd, maar ik geloof dat het serum €16,99 kostte en de dagcrème €12,99. Dat is voor sommige van jullie misschien best prijzig, maar de producten zijn écht elke cent waard!
Liefs, Esther

3 gedachtes over “Favoriet – Skin perfection lijn L’oréal!

Geef een reactie

