Sieraden van het moment 2 – Ikki & meer!

Eerste foto
Vorige week liet ik jullie mijn favoriete armband en ringen zien. Deze week zijn mijn horloges aan de beurt. Ik ben iemand die verliefd wordt op een bepaald sieraad en deze dan heel veel draagt, vandaar dat ik twee favoriete ringen heb en maar één armband. Bij horloges word ik sneller verliefd vandaar dat ik maar liefst 3 favorieten heb. Twee van mijn horloges zijn zelfs heel erg budget!

Horloges

20150220_144309
Dit horloge heb ik nu ongeveer 3 jaar, maar ik heb hem nog niet zo veel gedragen helaas. Dat komt omdat heel mijn pols onder de uitslag zit als ik dit horloge meerdere dagen achter elkaar draag. Toch blijft het een favoriet, omdat ik hem zo ontzettend mooi vind. Nu kan ik hem een paar dagen (lees: 3 à 4 dagen) achter elkaar dragen zonder last te krijgen van de uitslag. Gelukkig heb ik nog twee andere favoriete horloges waar ik mee af kan wisselen.

20150220_144346
Dan mijn grootste favoriet momenteel. Deze heb ik gekregen met Sinterklaas bij mijn vriend en sindsdien draag ik deze standaard. De andere twee horloges pak ik als ik ze beter bij mijn outfit vind passen, maar deze pak ik automatisch elke dag. Samen met mijn twee ringen en mijn armband is dit dus mijn dagelijkse combinatie en ik ben er helemaal dol op.

20150220_143322
Dan mijn laatste favoriete horloge, ik heb dit horloge ook nog niet zo heel erg lang. Mijn vriend had met sinterklaas ook een horloge gekregen en hij vond hem niet mooi. Toen we hem wilden gaan ruilen keek ik stiekem ook even rond en viel mijn oog op dit horloge. Ik vind hem zó mooi en bijzonder. Het bandje is een super mooie legergroene kleur en het klokje is roségoud. Toen ik hem kocht was ik bang dat hij nergens bij zou passen, maar hij past juist bij veel verschillende outfits. En het leukste van alles: hij kostte maar €12,-! Altijd als het koopzondag is in Den Bosch staat er een markt en hier staat een kraampje met allerlei soorten horloges. Mannen/vrouwen, jong/oud, voor ieder wat wils. De horloges kosten niet meer dan €18,- dus het is zeker de moeite waard om een keertje een kijkje te gaan nemen!

Wat zijn jullie favoriete horloges?
Liefs, Esther
P.S. Vergeten jullie me niet te volgen via Bloglovin?
preventwhatifs

5 gedachtes over “Sieraden van het moment 2 – Ikki & meer!

Geef een reactie

