A picture a day #1 – sporten, make-up stash & meer!

a picture a day
Yay! Het is tijd voor mijn allereerste picture a day artikel! Ik denk dat het voor ons allemaal goed is om per dag stil te staan bij de dingen waar je blij van wordt. Ik had verwacht dat het heel erg wennen zou zijn om elke week een foto te maken, maar het viel reuze mee. Ik heb gelukkig genoeg dingen waar ik heel erg blij van wordt en deze deel ik vandaag met jullie. Deze week stond in het teken van gezond eten, het sporten weer oppakken en lekker relaxen.

Zondag 22 februari20150222_110814
Ik moest deze zondag koopzondag draaien en we wilden nog even gamen samen voor ik richting mijn werk ging. Het ging Mike allemaal niet snel genoeg met mijn make-up, dus ik zei als je mijn haren ondertussen borstelt. Toen hij bezig was: “Ho stop, ik moet even een foto maken voor mijn picture a day artikel!” Dus hier het resultaat, ik mijn mascara op aan het doen en Mike mijn haren aan het borstelen. Hoe mooi kan het leven soms zijn hihi!

Maandag 23 februari
20150223_175402
Ik kwam thuis na een lange dag school en moest nog gaan koken. Als ik ergens een hekel aan heb, maar ik was alleen thuis dus het moest wel. Ik besloot te gaan voor pasta, zalm, ui en spinazie en achteraf nog een beetje geraspte kaas erover. Hier kan ik nou echt van genieten en zeker als ik het zelf heb gemaakt!

Dinsdag 24 februari
20150224_120126
Dinsdag had ik alleen maar colleges op school en besloot ik een dagje thuis te blijven. Colleges op school volgen werkt voor mij niet helemaal, dus ik kijk dat liever thuis op mijn gemak terug en dan kan ik hem ook makkelijk op pauze zetten. In de ochtend besloot ik mijn kamer eens onder handen te nemen, het was echt nodig. Ik heb heel mijn kamer gepoetst en wilde voor een artikel tellen hoeveel make-up producten ik van alles heb. Wat is het toch heerlijk om in mijn make-up stash te snuffelen. Zou het het liefst elke dag doen! En jeetje, wat heb ik mijn collectie goed uitgedund zeg.

Woensdag 25 februari
20150225_142319
Dit hebben jullie ook al kunnen lezen in mijn Sport update artikel, maar ik wilde hem toch even hier bij plaatsen. Ik ben ontzettend blij dat ik het sporten weer op heb gepakt en dat ik ben begonnen aan de Bikini Bodyguide van Kayla Itsines. Ik wilde deze dag het liefst de hele dag slapen, maar heb mezelf toch een schop onder de kont gegeven en ben aan de slag gegaan. Toch stiekem wel een beetje trots.

Donderdag 26 februari
Screenshot_2015-02-25-22-09-27
Need I more to say? Aan het begin van onze relatie skypeten (hoe schrijf je dat?!) wij bijna dagelijks en deze sessies konden uren duren. Heerlijk om te kletsen met Mike terwijl we ondertussen gewoon ons eigen ding doen. Vandaag was het weer zover, Mike was aan het gamen en ik aan het bloggen. Toen kwam Rakker even kijken en hij raakte zo enthousiast van mijn stem, zo leuk! Rakker is echt mijn maatje!

Vrijdag 27 februari
20150227_122909
Guilty pleasure! En helaas ben ik niet de enige die hier heerlijk van kan smullen, mijn klasgenoten namelijk ook. We hadden in de ochtend een heel interessante les gehad en besloten spontaan te gaan lunchen erna. Een meisje wilde graag naar de Bakker Bart, dus wij gingen maar een keertje mee. Gelukkig zat de Bakker Bart vol en konden we heerlijk gaan genieten van een broodje Subway. Dit op zich maakt mij al blij, maar dat mijn favoriet (tonijn) op vrijdag ook nog ‘het broodje van de dag’ en daardoor een euro goedkoper is, is helemaal mooi!

Zaterdag 28 februari
20150228_204943
Na mijn werk lekker met Mike ergens wat gaan eten en daarna naar de nieuwe JT bioscoop in Eindhoven. Ze hebben daar een Dolby zaal (een van de eersten op de hele wereld) en dat wil zeggen dat het geluid helemaal om je heen gaat, maar ook het beeld was duidelijker en de stoelen zijn comfortabeler. Mike wilde hier graag heen en ik dacht: Oké het zal wel. Maar het is echt vet, het geluid gaat écht om je heen. Het is een paar euro duurder, maar echt wel de moeite om een keertje heen te gaan! We gingen naar de film Kingsman, waar ik al helemaal geen verwachtingen van had. Stiekem vond ik hem wel heel erg leuk, soms een beetje veel fantasie, maar hé ja kan niet alles hebben!

Zondag 1 maart
20150303_133651
Zondag in de ochtend ben ik met Mike naar zijn opa en oma geweest en daarna besloten we even te gaan kijken bij de nieuwe H&M en V&D in Uden. Het was ontzettend druk, maar het waren leuke winkels! Ze hadden ook een nieuwe We, ik heb nooit geweten dat dat zo’n leuke winkel is. Het was nu te druk en heel veel was al uitverkocht, maar als het over een tijdje wat rustiger is ga ik zeker even snuffelen. Mijn vriend kocht er twee mooie blousjes. Ik zelf heb twee nieuwe mascara’s gekocht, omdat de mijne bijna op was en het 1+1 gratis was. Ik heb de rechtse al in gebruik en geloof het of niet: hij is ge-wel-dig! Ik denk mijn nieuwe favoriet hihi!

Zo dit was de eerste editie (dat klinkt gek hihi) alweer van Picture a day. Soms vind ik het moeilijk om iets te bedenken om een foto van te maken, maar over het algemeen is er elke dag wel iets waar je blij van wordt, niet waar?

Wat hebben jullie afgelopen week gedaan en waar werden jullie blij van?

Liefs, Esther
P.S. Vergeten jullie me niet te volgen via Bloglovin?
preventwhatifs

9 gedachtes over “A picture a day #1 – sporten, make-up stash & meer!

  1. Oh my, zo cute van Mike om dat te doen! Hihi, mijn vriend heeft een hekel aan m’n lange haar, maar zou ook niet willen dat ik het afknip hoor :p ! Plus, je pasta ziet er echt super lekker uit ^^

Geef een reactie

