Genieten: hardlopen in een hemdje in maart

IMG_20150308_180852
Al de hele week keek ik uit naar deze dag, de eerste lentedag YAY! Aangezien ik het belangrijk vind dat je moet waarderen wat je om je heen hebt, heb ik dit vandaag extra veel gedaan. Samen met mijn vriend trok ik erop uit (in een hemdje!!) en ik neem jullie mee deze dag. Bereid je voor op een zonnige blogpost!

IMG_20150308_104415We begonnen deze dag met een lekkere versgeperste sinaasappelsap. Wat is dat toch een mooi begin van de dag, voelde echt aan alsof het lente was en het was lekker! Daarna was het tijd voor les 4 van Rennen met Evy, Mike ging gezellig met me mee.

IMG_20150308_124209
His and her Nike’s hihi! We gingen aan de gang met les 4 en het ging eigenlijk heel erg goed. Wil je weten hoe mijn lessen bevallen? Bovenaan de pagina onder het kopje ‘Rennen met Evy’ hou ik precies bij hoe het gaat. Na het rennen vonden we het nog niet genoeg dus keken we op de kaart en bedachten wat voor rondje we gingen wandelen.

IMG_20150308_181117
Twee uur en 17.000 stappen verder waren we weer terug bij de auto. We hebben in totaal (incl. het hardlopen) bijna 12 km gelopen, wow! We waren iets te enthousiast maar we hebben heerlijk genoten samen. Het was echt heerlijk weer en alle mensen om je heen zijn vrolijk door het lekkere zonnetje.

IMG_20150308_152230Tijdens het wandelen heb ik meerdere keren stil gestaan bij het moment. Besef: een doodgewone zondag in maart, 16 graden en je bent met je vriend aan het hardlopen en wandelen. Samen hebben we gekletst over van alles en nog wat en ik kan hier echt oprecht van genieten. Dat ik deze heerlijke dag samen met Mike sportief en in een prachtige omgeving mee mag maken, happiness <3

IMG_20150308_180927
Je kunt aan onze snoetjes ook zien dat we aan het genieten waren. Toen we thuis kwamen, snel de douche in want zo fris ruik je niet meer na 12 km! We hebben even wat gegeten en zijn daarna nog gaan toeren op de Can-Am (helaas geen foto’s van) door de gezellige dorpjes. Het is nu 18.34 en we gaan zometeen nog wat eten en dan weer richting huis, omdat ik morgen weer naar school moet. Helaas. Maar goed, niet aan denken. Denk maar aan deze mooie dag!

Wat hebben jullie gedaan op deze zonnige dag?
Liefs, Esther
preventwhatifs

16 gedachtes over “Genieten: hardlopen in een hemdje in maart

  1. Zalig dat jullie dit samen kunnen doen! Zelf kan ik niet hardlopen door een voetblessure, maar m’n vriend kan er wél van genieten. Soms rijd ik met ‘m mee op de fiets :)

      1. Moeilijk.. Alles waar ik m’n voet voor lange tijd belast geeft me een ontsteking op m’n voetgewricht.. Poopoo :(

  2. O wauw: jullie zien er zo gelukkig uit op die foto, echt heel mooi om te zien. En 12 km doe maar hoor, je hebt je dag in ieder geval super besteed. Ik word ook altijd zo vrolijk van de lente, daar kan erg weinig tegenop ;-) Ik word hier helemaal blij van dus dank je wel daar in ieder geval voor dame. X

  3. Lekker sportief zeg! Heerlijk om op zo’n dag lekker te wandelen en te genieten :) Wij hebben zondag bij de ouders van m’n vriend doorgebracht, omdat zijn vader z’n verjaardag vierde. Ze wonen zo’n 13km van ons af dus dat hebben we lekker gefietst :)

Geef een reactie

