A picture a day #2 – Kapper, Rennen met Evy en zonnetje!

a picture a day
Wauw, wat vind ik dit leuk om te doen. Het zorgt er echt voor dat je bewuster bezig bent met de leuke dingen die je doet en dit werkt positief voor mij. Ik denk dat het voor ons allemaal goed is om stil te staan bij de leuke dingen, in plaats van de negatieve dingen. Als je in een negatief moment zit lijkt vaak alles negatief, maar als ik dan naar de leuke foto’s kijk die ik afgelopen week heb gemaakt mag ik echt niet zeuren. Ik doe hartstikke leuke dingen en ik geniet ervan. Ik hoop dat jullie dit ook doen!

Maandag 2 maart
IMG_20150303_163853
Deze dag had te veel foto’s, ik kon echt niet kiezen. Uiteindelijk ben ik voor deze foto gegaan omdat het zo ontzettend lekker was. We hadden afgesproken met een paar klasgenoten om eerst wat te gaan eten bij Happy Italy en daarna naar 50 shades of grey te gaan. Bij Happy Italy kan je pizza, pasta, antipasti en salades bestellen en ik dacht dat ik voor een pasta zou gaan. Toen ik Salade Marinara zag staan met sla, rucola, zalm, tonijn, rode ui, cherry tomaatjes en balsamico dressing was ik helemaal verkocht. Ik heb hem helemaal opgegeten (het was veel!) en er heerlijk van gesmuld. Dit was een erg leuke dag.

Dinsdag 3 maart
IMG_20150304_154709
Yay, finally een afspraak gemaakt bij de kapper. Ik ben zo iemand die eerst drie maanden roept dat ik naar de kapper moet, maar het komt er gewoon niet van. Zondag avond lag ik op de bank en was ik het helemaal beu, dinsdag ochtend 11.00? Prima! Daar ging ik dan, naar de kapper. Ik zei tegen die vrouw dat ze ermee mocht doen wat ze wilde, ik was het beu. “Mag ik het kort knippen?”  Daar stelde ze me toch even een vraag. Oké dan, als het maar tot op mijn schouders blijft. There I said it en ongeveer 10 cm (als het niet meer is) ging er vanaf. Ik ben er zo blij mee, mijn haar voelt weer veel gezonder en dikker, omdat die onderste dunne plukken er nu vanaf zijn. Ook vind ik het mooi staan! Ik moet nog wel even zoeken wat de beste manier is van stylen, maar ik ben er al helemaal gelukkig van.

Woensdag 4 maart
IMG_20150305_110555

Vandaag even geen foto van mijn dag, maar van een paar schoenen. Ik heb deze dag namelijk niet zoveel gedaan. In de ochtend heb ik een beetje aan school gewerkt en in de middag heb ik stage gelopen tot ’s avonds laat. Mijn vader was wel jarig, maar daar gaan we volgende week voor uit eten. Wel heb ik vandaag de schoenen gevonden die ik heel graag wil. Ik ben dol op All stars, maar ik wil toch eens wat anders. Sneakers staan bij mij ontzettend lomp, dus ik was op zoek naar een subtiel paar en ik heb gevonden.. Wauw deze schoenen zijn voor mij gemaakt. Ik ga heel snel eens in de winkel kijken! Wat vinden jullie van deze schoenen?

Donderdag 5 maart
IMG_20150305_160407
Yes, heel groot geluksmoment deze dag! Ik ben net terug van mijn tweede (eerste les wilde hij niet downloaden) les van Rennen met Evy. Het ging hartstikke goed en voor mijn gevoel kon ik meer dan deze les. Toch heb ik maar geluisterd naar Evy, want je mag het niet uitbreiden. Dan heb je meer kans op blessures. Ik ben super trots op mezelf dat ik deze stap heb gezet en ik ben ook echt van plan om het deze keer af te ronden. Ik heb een extra pagina gemaakt op mijn blog (zie: Rennen met Evy), waar ik mijn vooruitgang in bij wil houden! Ben benieuwd wat jullie daar van vinden!

Vrijdag 6 maart
IMG_20150307_194347
Hihi, ik had toen ik was geslaagd voor mijn rijbewijs dit Girafje in het bruin gekregen van Mike, maar ik ben hem helaas kwijt geraakt. Vandaag kreeg ik een nieuwe, maar dan in het roze. Echt lief hihi <3 En deze dag kreeg ik ook te horen dat ik dus inderdaad geen herkansing meer hoef te maken, yay! Mijn propedeuse is weer een stukje dichterbij!!

Zaterdag 7 maart
Excuus, ik heb geen foto’s gemaakt deze dag. Op zaterdag werk ik altijd van 9.00 tot 17.00 dus dat dagdeel is al weg. Daarna is Mike mij komen halen en hebben we lekker gegeten. In de avond hadden we nog een verjaardag van de nicht van Mike, erg gezellig hihi, maar helaas geen foto’s.

Zondag 8 maart
IMG_20150308_152230
Spring is in town! 16 graden, Mike en ik trokken er op uit om mijn vierde les van Rennen met Evy te voltooien. Toen we deze les hadden voltooid waren we nog niet moe genoeg en besloten we aan de wandel te gaan. Dat werd nog 9 kilometer extra. Dat was in totaal dus bijna 12 kilometer, yay! We hebben heerlijk genoten van het weer. Dat was weer een mooie afsluiting van deze week!

Liefs, Esther
P.S. Vergeten jullie me niet te volgen via Bloglovin?
preventwhatifs

4 gedachtes over “A picture a day #2 – Kapper, Rennen met Evy en zonnetje!

Geef een reactie

