A picture a day #3 – Salade, schoenen en Essie!

a picture a day
Een nieuwe week is weer aangebroken! Soms vind ik het wel moeilijk om de leuke dingen op een dag te fotograferen. Ik heb echt bewondering voor mensen die hun leven vloggen, die pakken bij alles hun camara. Ik hoef dit maar een keer op een dag en vind dat al lastig. Sommige momenten gaan heel snel en niet van alles kan je een foto maken, maar hé ik ben me wel bewust van de leuke en mooie dingen die ik doe. Ik moet er maar aan wennen! Lezen jullie mee?

Maandag 9 maart
IMG_20150309_163742De maandag is en blijft een vervelende dag en al helemaal na zo’n heerlijk weekend, met geweldig weer (16 graden). Wat doe je dan op zo’n dag? Een heerlijke salade maken, die lekker kleurrijk is! Jullie hebben inmiddels een recept kunnen lezen op mijn blog van deze salade en ik ben heel erg benieuwd wat jullie hiervan vinden. Hij was in elk geval yummie!

Dinsdag 10 maart
IMG_20150310_115257
Deze foto opzich al zegt genoeg! Ik had echt even een schop onder mijn kont nodig, maar toen ik eenmaal weg was was het weer heerlijk om hard te lopen. De zon schijnt en de lucht is blauw! Wat kan ik hier intens gelukkig van worden. Toen ik zag dat er bloemetjes uitgekomen waren moest ik echt even stoppen met mijn les (snel alles op pauze) om even een foto te maken. Check, ik ben klaar voor je lente!!

Woensdag 11 maart
IMG_20150311_213945
Oke ik realiseer me dat ik veel foto’s van eten terug laat komen in mijn Picture a day, maar eten is gewoon zó fotogeniek. Nog een reden hiervoor is dat ik de laatste tijd bewuster probeer te eten en dan ook echt trots kan zijn op mezelf als ik een juiste keuze maak. Op woensdag werk ik in de ochtend en middag eigenlijk altijd aan school en om 4 uur moet ik naar stage en daar ben ik dan tot laat. Dus heb ook niet heel veel om foto’s van te maken. Maar.. To the point. Ik heb vandaag een heerlijke salade gemaakt als lunch. Een beetje dezelfde als het recept dat online stond (zie: https://preventwhatifs.wordpress.com/2015/03/15/recept-salade-marinara/), maar dan met komkommer en zonder zalm. Hij smaakte weer heerlijk!

Donderdag 12 maart
IMG_20150312_134636
Thanks Christel voor het appen dat Essie in de aanbieding is bij de Etos. Essie is mijn favoriete nagellak merk dus ik moest hier even gebruik van maken. Na lang twijfelen ging ik voor de kleur Muchi Muchi. Ik heb hem inmiddels al opgedaan en ik vind hem prachtig. Hij lijkt op Mademoiselle (ook van Essie) maar dan net wat dekkender en net wat rozer. Het geeft gewoon een hele verzorgde uitstraling! I like!

Vrijdag 13 maart
IMG_20150314_205111Zoals jullie vorige week in mijn Picture a day hebben kunnen zien zat ik te azen op de nieuwe schoenen van Sacha en nu een week later heb ik ze al! Er was nu 15% early bird korting op de hele collectie en dat was toch echt de doorslag (voor mama hihi). Ik was in Eindhoven en er waren echt super leuke verkoopsters waar ik nog gezellig mee had gekletst. Ze lopen super fijn! Heb er een hele dag op gewerkt en geen zere voetjes, yay.

Zaterdag 14 maart
IMG_20150314_200747Mijn papa is 4 maart jarig geweest en we moesten nog een datum plannen om met zijn allen te gaan eten ergens. We besloten 14 maart lekker te gaan eten en het was erg gezellig. Wij vieren onze verjaardagen nooit zo uitgebreid bij mijn papa, maar vinden het wel fijn om met het gezin ergens te gaan eten. Op dit moment kreeg mijn zusje ‘vuurwerk’ omdat ze ‘jarig’ zou zijn. Dat was helemaal niet zo, maar dat wilde ze zo graag dus hadden wij het tegen de basin gezegd. Uiteindelijk kregen we nog €10 korting ook hierdoor haha.

Zondag 15 maart
IMG_20150316_115812Zondag ochtend ontbijtje! Ik vind dit altijd zo lekker en gezellig. Dit was voor Mike en mij samen dan hihi. Hierna zijn we gaan hardlopen en in de middag hadden we een vormsel. Later op de middag hadden we nog een verjaardag van Mike zijn oma en hierna zijn we met heel hun familie uit eten geweest. Een drukke dag dus en we moesten een goede bodem leggen hiervoor! Het was weer een fijne afsluiter van de week!

Liefs, Esther
P.S. Volgen jullie mij al via Bloglovin?
preventwhatifs

7 gedachtes over “A picture a day #3 – Salade, schoenen en Essie!

Geef een reactie

