Tripjes waar ik naar uit kijk!

IMG_20150320_123120Ik ben iemand die het ontzettend leuk vind om naar iets uit te kijken. Als je dan boekt lijkt het nog eeuwen te duren, maar voor je het weet is het zo ver. Afgelopen november ben ik bijvoorbeeld naar het concert van Stromae geweest en de voorpret kon uiteindelijk echt niet tippen aan dit concert. Op dit moment heb ik weer een hoop dingen waar ik naar uit kan kijken en vandaag deel ik deze met jullie. Lezen jullie mee?


Opnamens: Weet ik veel!
23 maart – Kennen jullie het programma ‘Weet ik veel’ nog? Komende maandag ga ik aanwezig zijn bij deze opnamens. Mike kon zich via zijn school hier voor opgeven en dat had hij dus gedaan. Een paar dagen later werden we gebeld of we ook echt daadwerkelijk aanwezig konden zijn en ja dat kunnen we. Ik weet nog dat ik altijd op zaterdag avond mee speelde met de app en ik was stiekem helemaal niet zo goed met deze vragen. Hopelijk ga ik op tv niet te veel af. Ach, ik heb in elk geval weinig kans om de slimste student te zijn dus naar voren hoef ik toch niet. Ik ben heel benieuwd hoe dit zal zijn, ik ben wel ooit op het Media park geweest in Hilversum. Dus ik weet in principe wel hoe het er allemaal uit ziet en hoe het in zijn werk gaat, maar echt bij een opname ben ik nog nooit geweest. Ik ben benieuwd!

Beautygloss party
1 mei – Vorig jaar Beautygloss party was een van de mooiste dagen van 2014. Wij hadden al in september geboekt dus de voorpret was groot. Mascha is voor mij echt een hele grote inspiratie bron en ik had haar nog nooit in het echt gezien, ik wist ook totaal niet wat ik moest verwachten. Toen we bij het podium stonden te wachten tot Mascha op kwam voelde ik me net een kleine puber van een jaar of 12, wat voelde ik me excited. Samen met een vriendin van mij hebben we echt staan gillen. Ik heb in september nog geholpen bij het Vriendinnenweekend van Beautygloss, waar ik de hele dag in een ruimte met Mascha ben geweest. Nu ga ik haar dus weer zien en wat heb ik hier zin in zeg. Wat is zij een inspirerend persoon!

jaartje samen
365 dagen samen

2 mei – Wow, ik kan me ons eerste afspraakje nog zo goed herinneren en nu zijn we alweer bijna een jaar samen. Wat gaat de tijd toch snel. We weten nog niet precies wat we deze dag gaan doen, maar ik heb in elk geval vrij gepakt van mijn werk zodat we lekker een dag samen kunnen zijn. We zitten er nu aan te denken om op 1 mei een hotel te boeken in Amsterdam (daar is de Beautygloss party) en om dan een nachtje daar te blijven. Op ons jubileum hebben we dan een mooi dagje Amsterdam. Het kan ook zijn dat we gewoon een dagje naar een pretpark gaan of iets anders leuks. Als jullie nog aanraders hebben, ik hoor het graag!

Parijs
23 mei – Yes yes yes, ik ga weer naar Parijs. Bij ons op de middelbare school mocht je in de bovenbouw (als je het vak Frans koos) in mei een dag mee naar Parijs. Ik heb dit nu al vier keer gehad, omdat ik een jaar was blijven zitten. Ik vond het elk jaar opnieuw weer geweldig, Parijs is echt een stad die mijn hart heeft gestolen. Ik baalde dan ook zo erg dat ik niet meer op de middelbare school zat en dus niet meer mee zou kunnen. Gelukkig was er een groepje meisjes die nog wel op de middelbare school zitten, die geen begeleider konden vinden. Nou hallo, dat wil ik wel zijn hoor!! Wat nog leuker is is dat Mike ook mee mag. Samen met je lief naar Parijs, ik kan niet wachten!

Guus Meeuwis
20 juni – Al 10 jaar geeft Guus Meeuwis elk jaar rond mei/juni concerten in het PSV stadion en ik had er al meerdere keren over gehoord. Al een paar jaar roep ik dan ook dat ik er heen wel, maar boeken deed ik niet. Toen Mike vorig jaar hoorde dat ik er heen wilde had hij de knoop snel doorgehakt. Even rond appen of er meerdere mensen mee willen en de kaartjes waren geboekt. 20 juni is het zo ver, samen met Mike, mijn moeder en haar vriend gaan we naar Guus Meeuwis. Dit schijnt echt een groot feestje te zijn, dus ik heb er super veel zin in!

Yay, super leuke dingen staan er op de planning. Ik kan niet wachten! Hebben jullie ook nog leuke dingen op de planning staan? Ik ben benieuwd!

Liefs, Esther
P.S. Volgen jullie me al via Bloglovin?
preventwhatifs

11 gedachtes over “Tripjes waar ik naar uit kijk!

  1. Ja ook hier iets heel leuks op de planning staan, maar ik moet nog besluiten of ik er wel of niet over ga bloggen (wat vertel je wel, wat vertel je niet-dilemma)… maar ik kijk daar enorm naar uit! Leuke dingen op je lijstje hoor! Ga er maar lekker van genieten!

Geef een reactie

