A picture a day #4 – Rozen, smoothies en outfit!

a picture a day
Alweer mijn vierde picture a day, wat gaat de tijd hard. Dat betekent namelijk dat ik alweer 6 weken aan het bloggen ben. Ik vind deze rubriek super leuk om te doen en werk hem eigenlijk elke dag bij. Ik had dit artikel bewust op woensdag gezet, zodat ik maandag of dinsdag de tijd zou hebben om hem te maken, maar eigenlijk was dat helemaal niet nodig. Anyway, ik heb een heerlijke me-time week achter de rug. Het was week 5 in mijn periode dus dat betekent voor mij een heerlijk weekje vrij. Lezen jullie mee?

16 maart
IMG_20150316_144223
Wauw dit was een zware les, les 8 alweer. Maar yes ik heb doorgezet. Ik had echt ontzettend last van mijn kuitspieren en daarna kreeg ik ook nog last van steek. Ik baalde er heel erg van, want ik was opzich niet eens extreem moe. Qua conditie zit het momenteel wel goed. Gelukkig heb ik niet opgegeven en doorgezet en uiteindelijk is dit mijn eerste les dat ik onder de 9 minuten gemiddeld uit kwam. YAY! Eigenlijk stond er helemaal geen hardlopen op de planning vandaag, maar mijn afspraakje in de middag ging niet door en ben ik toch geweest. Ik ben echt trots op mezelf, ik ben dat na elke les, maar vandaag een beetje extra.

17 maart
IMG_20150318_081016
Deze dag stond in het teken van Brussel. Om half 6 ging mijn wekker om naar Brussel te reizen met school, naar het Europees parlement. Ik vond de dag zelf niet zo super, maar met de lunch zaten we in zo’n leuk restaurantje. Het was zo gezellig aangekleed, ik werd er helemaal blij van. Deze mega grote vaas (in de vorm van een soort wijnglas) stond voor de raam met mega grote bloemen erin. Op de foto lijkt het misschien niet zo overweldigend, maar ze waren echt heel groot. Super mooi!

Woensdag 18 maart
IMG_20150316_124340
Op zich kan ik alleen al gelukkig worden van een notitieboekje, maar achter deze foto zit meer. Ik word namelijk echt gelukkig van het bloggen. Ik leg dan mijn notitieboekje naast me neer, waar ik al mijn ideeën in schrijf. Ik heb een kop dampende thee naast me staan en ook mijn telefoon ligt binnen handbereik. Ik vind het heerlijk om mezelf helemaal terug te trekken in het blogwereldje. De laatste tijd probeer ik op zoveel mogelijk blogs reacties te plaatsen en ik vind het ook super leuk om de reacties op mijn blog (wat er steeds meer worden) te lezen en hierop te reageren. Preventwhatifs maakt mij echt gelukkig en op deze vrije dag heb ik hier heerlijk aan gewerkt.

Donderdag 19 maart
IMG_20150320_121424
Ik ben volop aan het genieten van mijn weekje vrij. Veel me-time deze week en ondertussen een beetje aan school werken. Vandaag dacht ik dat Mike naar mij kwam en hij dacht ik naar hem, dus ben ik uiteindelijk toch maar in de bus gestapt naar Mike. Is 2 uur reizen maar dat heb ik er graag voor over. We hebben gezellig samen gekletst en daarna een romantisch badje vol laten lopen met deze leuke roosjes. Ben blij dat ik uiteindelijk in de bus ben gestapt, was een fijne avond samen <3!

Vrijdag 20 maart
IMG_20150320_163751
Dit was echt een fijne dag. In de ochtend appte ik naar mijn vriendinnetje Caitlin dat ik bang was om te gaan hardlopen, omdat mijn benen nog zeer deden van de keer ervoor. Ze stelde voor om te gaan wandelen, omdat ik dan toch had gesport. Zo gezegd, zo gedaan: lekker uurtje gewandeld samen. Daarna besloten we naar de AH te gaan om wat lekkere (gezonde) dingen te halen en hebben we gelijk een groene smoothie gemaakt, eerste in mijn leven. Hij was lekker!!

Zaterdag 21 maart
IMG_20150321_173737Yes, ik heb denk ik de outfit gevonden voor de Beautygloss party. Dit printje staat op het shirt, hoe toepasselijk is dat. Ik heb er een rokje bij en dat is alles wat ik nu verklap hihi. Nog maar 5,5 weken en dan is het zover. Heel veel zin in. Zijn er ook mensen van jullie? Ik ga de vrijdag avond!

Zondag 22 maart
IMG_20150323_082937
Deze week sloot ik af met een lekker grote ronde wandelen met Rakker. Rakker is echt mijn vriendje, het is de hond van Mike, maar Rakker vindt mij minstens net zo lief haha! Ik had nog maar 6.000 stappen deze dag, in de ochtend hardgelopen, maar verder niet veel meer gedaan. Dus ik besloot een eind te gaan wandelen met de hond om aan mijn 10.000 stappen te komen. Drie kwartier en 5.000 stappen later kwam ik thuis, wat was dit heerlijk. Rakker had er ook van genoten, hij heeft de hele avond nog bij mij gelegen hihi. Zo zie je trouwens maar weer dat een stappenteller écht werkt!

Liefs, Esther
P.S. Volgen jullie mij al via Bloglovin?
preventwhatifs

10 gedachtes over “A picture a day #4 – Rozen, smoothies en outfit!

  1. Leuk weer, zo’n overzichtje :) fijn dat een stappenteller je zo goed helpt. Ik had eerst zo’n fit tracker, maar mij hielp het niet echt haha. Werd er beetje depressief van als ik heel de dag op kantoor zat :p

  2. Wat een leuk overzichtje :) Die rozen vind ik er wel indrukwekkend uitzien hoor! Lijkt me prachtig om te zien. Ahh en leuk dat je vriend een hond heeft! Het lijkt mij ook wel een goede (en super leuke) manier om veel buiten te wandelen.

  3. Ik wist helemaal niet dat je nog maar zo kort aan het bloggen bent! ;) Je doet het leuk! En wat een heerlijk weekje. Zo’n momentje quality time met vriendlief is echt heerlijk hè!

    1. Ja mijn blog bestaat sinds november 2013, maar toen deed ik het telkens 2 weken en dan stopte ik weer. Het ging toen voornamelijk over beauty. Sinds februari heb ik de draad weer opgepakt en nu voelt het echt goed. Bedankt voor je leuke reactie weer! Liefs

      1. Ah, op die fiets, haha. Tof dat je er nu weer veel plezier in hebt! Persoonlijke blogs vind ik ook het leukste om te lezen. Dan leer je het gezicht achter een blog een beetje kennen. :) X

  4. Wat een leuk idee voor een artikel!! Ahh ik zie je hondje nu links en hij lijkt echt op mijn hondje & de bloemen zijn prachtig <3

Geef een reactie

