9 feitjes over mij die je nog niet wist

IMG_20150323_102541
Door mijn persoonlijke blog weten jullie al veel over mij, toch zijn er nog verschillende feitjes die jullie nog niet weten. Door in dit artikel random feitjes over mezelf met jullie te delen kunnen jullie we wat beter leren kennen. Bereid je voor..

Ik ben ontzettend bang voor spinnen en insecten. Vooral van spinnen kan ik nachten lang wakker liggen. Overal waar ik kom check ik als eerste de muren en hoeken en pas als er niets te zien is ben ik gerustgesteld. Ik voel me fijner in lichte ruimtes dan in donkere, omdat je beestjes in donkere ruimtes minder goed ziet. Weird right??

Ik heb sinds ik mijn zwemdiploma heb gehaald tot afgelopen jaar op wedstrijdzwemmen gezeten. Ik ben een echte waterrat. Ik ben vroeger begonnen met twee keer per week een half uur en uiteindelijk ben ik overgestapt naar drie keer per week een uur trainen. Ik vond het heerlijk, maar helaas gaat het nu niet meer. We trainen op maandag, woensdag en vrijdag en op woensdag loop ik stage en op vrijdag moet ik werken. Bummer!

Ik ben een vrouw die niet naar de chocolade grijpt als zij verdrietig is of haar maandelijkse feestje heeft. Ik ben eigenlijk helemaal niet zo’n chocolade eter. Ik heb dit jaar dan ook nog geen één paas ei op en ik denk dat dit er ook niet veel zullen worden. Ja dames, het kan echt haha!

Ik heb gescheiden ouders. Al sinds mijn vierde ongeveer zijn mijn ouders uit elkaar. Sommige mensen zeggen dan: Ach je was zo jong, daar merk je nu toch niets meer van. Maar gescheiden ouders hebben neemt echt veel negatieve dingen met zich mee. Ik woon bijvoorbeeld de ene week bij mijn vader en de andere week bij mijn moeder. Elke week alles meesjouwen is echt niet zo leuk als je denkt!

IMG_20150312_133042Ik heb heel mijn leven nagels gebeten tot een aantal jaren geleden. Dit was echt iets waar ik zo graag vanaf wilde, lange nagels staan zoveel mooier. Ik vind dat gewoon iets vrouwelijks en ik miste het altijd. Tot ik de knop om heb gezet en ermee ben gestopt. Als ik een haakje heb moet ik die er wel snel afhalen, anders is de verleiding te groot. Maar verder gaat het prima.

Het eerste wat ik doe als ik thuis kom is mijn fleece deken pakken. Ik ben echt verslaafd aan mijn dekentje. Inmiddels heb ik bij mijn vader en moeder een eigen dekentje, maar toen ik die nog niet had sjouwde ik hem elke keer mee. Het is ook echt iets waarvoor ik opsta als ik hem niet in de buurt heb. Bij Mike ligt mijn dekentje soms al klaar als ik kom, dan hoef ik hem zelf niet meer te gaan pakken. OEPS!

Ik ben een enorme hondenvriend. Honden zijn voor mij meer dan gewoon dieren, ik kan er mijn verhaal bij kwijt. Het zijn mijn vrienden en dat voelen honden ook aan. De hond van Mike is bijvoorbeeld echt mijn maatje en ik vind het jammer dat we zelf geen hond meer hebben. We missen onze oude hond, Simba, nog steeds heel erg!

Ik draag zelden jurkjes of rokjes. Ik voel me er gewoon niet prettig in. Ik heb veel liever een fijne spijkerbroek dan een mooi jurkje. In de zomer is dit ook niet altijd even handig, maar ja.. Het is nu eenmaal zo.

Ik ben echt een konijn wat groente eten betreft. Ik hou echt van alle groentes die je rauw kan eten. Worteltjes, tomaat, komkommer.. Mij maak je er heel blij mee. Heel veel mensen laten deze dingen liggen in een restaurant, ik echt niet. Vaak eet ik het ook nog op van de mensen om mij heen. Hihi!

Ik ben benieuwd of het echt nog nieuwe dingen waren voor jullie of dat jullie sommige dingen stiekem toch al wel wisten?
Liefs, Esther
P.S. Volgen jullie mij al via Bloglovin?
preventwhatifs

5 gedachtes over “9 feitjes over mij die je nog niet wist

  1. Leuke feitjes! :)
    Het maakt niet uit hoe jong of oud je bent, gescheiden ouders is nooit leuk. Jammer dat sommigen dat niet beseffen. Ik hoop dat je wel een goede band hebt met beide ouders? Dat zal de ‘pijn’ wellicht wat verzachten, hihi.
    Dat de groenten / rauwkost bij anderen blijft liggen in een restaurant, vind ik geen probleem. Vaak wordt het op mijn bord geschoven, haha!

  2. Mijn ouders zijn ook gescheiden toen ik vier was en ik krijg inderdaad ook vaak die reactie. Maar voor mij heeft het wel een behoorlijke impact gehad, ook al was ik nog zo jong!
    Leuk artikel!

  3. Leuk om te lezen! Ik ben ook doodsbang voor spinnen en insecten en toevallig zijn mijn ouders ook al sinds ik heel jong was gescheiden. Toch grijp ik wel echt naar chocolade als het tegen zit helaas haha..

  4. Leuk om je steeds beter te leren kennen! Gescheiden ouders, hier ook een kind van en nu een mama die alleen woont… hoop voor mijn dametje dat zij dat later niet heeft als ze kind(eren) krijgt.

Geef een reactie

