Tussenstand visionboard #1

20150210_204005Mijn eerste echte artikel dat ik postte sinds ik weer ben begonnen met bloggen ging over mijn visionboard. Ik heb hierop allemaal foto’s en teksten uit tijdschriften geplakt van dingen die ik graag wil bereiken en dingen waar ik graag naartoe wil werken. Ik kijk er regelmatig naar en toen ik er net naar keek besefte ik dat er al heel wat dingen uit zijn gekomen. Zijn jullie benieuwd welke dingen? Lees dan mee!

Salades
De foto van deze salade had ik erop gezet, omdat salades gezond zijn en ik ze super lekker vind. Toch had ik in mijn achterhoofd dat dit hem waarschijnlijk niet zou worden. Ik eet thuis gewoon mee wat de pot schaft en als ik op school eet neem ik ook geen salade. Toch eet ik nu regelmatig salades, jawel. Ik heb een periode op school waardoor ik heel veel thuis ben en ik maak dan 9 van de 10 keer een heerlijke salade. Ook als avondmaal eten wij nu regelmatig salades. Zelfs als ik in een restaurant ben verkies ik een salade boven alle heerlijke pizza’s die op de kaart staan. Wat is dat toch met zo’n visionboard! Echt bijzonder.

IMG_20150324_163950Samsung gear fit
Ik heb sinds kort een stappenteller op mijn telefoon en dit maakte het voor mij alleen maar duidelijker dat ik écht heel erg graag zo’n bandje wil. Ik weet nu zeker dat het mij zal motiveren en het zal de batterij van mijn telefoon besparen. Ik vind deze bandjes alleen echt te duur, ik kan dat er niet aan uit geven. Nou had Mike een soort van ‘dupe’ gevonden en die krijg ik nu van hem. Over 2 weken zou hij zeker binnen moeten zijn en dan ga ik hem uitgebreid testen. Ik zal zeker met jullie delen hoe hij me bevalt. Maar hé, dit ding kan ik dan dus al van mijn visionboard afstrepen. Echt raar eigenlijk, op het begin van dit jaar had ik nooit écht gedacht dat ik zo’n ding zou kunnen kopen, laat staan krijgen van Mike. En toch heb ik hem over twee weken, ik kan niet wachten!

IMG_20150324_163909Sporten is voor mij hetzelfde als tandenpoetsen, ik doe het gewoon..
Dit is een quote die ik op mijn visionboard zette met een grote knipoog. Mensen om mij heen moesten er stiekem ook wel om lachen, maar ik kan voor nu zeggen dat hij wel uit is gekomen. Ik kijk uit naar mijn sport momenten. Ik baal ervan dat ik na mijn hardloopsessie met Evy per se een dag rust moet houden en ik ga met plezier naar de sportschool. Wie had dat nou gedacht? Eerlijk gezegd dacht ik begin januari toen ik dit visionboard maakte dat ik het toch wel weer op zou geven en na een paar maanden weer opnieuw zou moeten beginnen. Maar hé, we zitten al 3 maanden in 2015 en ik ben nog steeds bezig! Wauw.

IMG_20150324_163934Lipstick, nagellak
Op mijn visionboard heb ik lipsticks gezet omdat ik het vaker wilde gaan dragen. Ik heb meer dan 40 lipsticks in prachtige kleuren, maar ik droeg het naar mijn mening te weinig. Sinds ik mijn bril heb draag ik dagelijks lipsticks en niet altijd die veilige kleuren, maar ook lekker felle, donkere of juist nude lippen. Mijn standaard ooglook is momenteel mascara en eyeliner. That’s it. Ik gebruik standaard gezichtsproducten en dan zoek ik een lipstick uit die bij die dag past. Zou een visionboard dan toch écht helpen?

Nagellak had ik vooral op mijn visionboard gezet, omdat ik mijn nagels zo vaak laat verwaarlozen. Ik ben altijd een nagelbijter geweest en mijn nagels hebben nu dus veel verzorging nodig. Ik probeer nu 1 à 2 keer per week uitgebreid te tijd te nemen om mijn nagels te lakken. Ik merk dat het dan veel langer blijft zitten dan wanneer je het even snel doet en het niet goed laat drogen. Ook dit punt op mijn visionboard gaat dus goed.

Ik begin dit eng te vinden jongens. Zou een visionboard nou écht zo goed werken of zit dit gewoon tussen je oren. Wat denken jullie?
Liefs, Esther
preventwhatifs

7 gedachtes over “Tussenstand visionboard #1

  1. Wat fijn zeg, dat je vision board je zo goed motiveert! Leuk dat je zo’n bandje krijgt om je stappen etc. bij te houden. Ik zag ook een simpele stappenteller voor 3 euro bij de Flying Tiger, misschien dat ik die wel een keer meeneem :) Heb een dure Jawbone UP gehad maar ik gebruikte het naar mijn mening te weinig voor de prijs die ik er voor had betaald..

Geef een reactie

