Shop overwinning (Primark)

IMG_20150328_153445Yes, een uurtje eerder weg kunnen uit de les, dat betekent WINKELEN. Ik heb een klasgenootje van me meegesleept naar de Primark en wat hadden ze leuke dingen momenteel. Allemaal vrolijke lente en zomer kleuren. Toch zijn de dingen die ik heb gekocht niet echt kleurrijk, maar ik heb voor mezelf wel een grote overwinning gehad en deze wil ik heel graag met jullie delen. Benieuwd naar mijn nieuwe items en mijn overwinning?

IMG_20150328_184911
Als eerste deze twee redelijk saaie items. Toen ik dit t-shirt zag raakte ik gelijk enthousiast. Ik heb hem al ooit ergens op een blog gezien en ik vond hem toen al super leuk, toen ik hem bij de Primark tegen kwam voor €5,- kon ik hem dan ook echt niet laten hangen. Het enige nadeel van dit t-shirt is dat hij hoog gesloten is en dus niet mooi is onder een jasje, omdat die randen dan niet overeen komen. En wat helemaal leuk is? Ik ga dit shirt lekker niet op een blue jeans dragen, maar gewoon op een grijze broek haha! Dan nam ik ook nog sokken mee, de saaiste die ze hebben bij de Primark. Maar ik vind witte sokken het mooiste in lage sneakers, anders zie je al die kleuren zo. Je hebt 7 paar voor €3,-.

IMG_20150328_184838En dan komen we nu bij mijn overwinning, een non scale victory om precies te zijn. Ik heb een broek gekocht bij de Primark. Uhh, oke Esther. Waarom is dat een overwinning? Nou, ik weet nog dat ik afgelopen zomer mezelf in de grootste maat van de Primark probeerde te hijsen, maar dat dat echt niet ging lukken. Nu heb ik zélfs een maatje kleiner. Dus waar ik in de zomer nog niet paste in een maatje 20 van de Primark, heb ik nu gewoon een 18. Hoe fijn! Op naar de 16 haha. Ik koos voor deze grijze broek met van die ‘vlekken’. Ik vind dit design echt super mooi en ik had er al langer een oogje op, maar helaas was hij nergens te vinden in mijn maat. Nu heb ik hem eindelijk en ik ben er heel erg blij mee! Yay! En dat voor maar €13,-.

Omdat ik mezelf wilde belonen voor het harde werken de laatste tijd besloot ik een nieuwe sportbroek te kopen. Ik ben dol op de sportkleding van de Primark, het is echt super goedkoop, fijn en ook nog eens mooi. Mijn oude sportbroek heb ik toen een beetje aan de strakke kant gekocht en die zit nu los dus het was tijd voor een nieuwe. Ik heb precies hetzelfde model gekocht, maar dan 7/8e en met een paarse lijn. Ik vind 7/8e echt een fijne lengte voor sportkleding, dan lucht het een beetje, maar het is niet gelijk te koud. De broek matcht ook nog eens met mijn schoenen, want die zijn zwart met paars. Ik heb de broek toen ik thuis kwam meteen even getest en ik ging als een speer. Ik verbeterde mijn snelste kilometer tijd woah! Deze sportbroek kostte €11,-!

Liefs, Esther
P.S. Volgen jullie mij al via Bloglovin?
preventwhatifs

10 gedachtes over “Shop overwinning (Primark)

  1. Jeetje, wat knap dat je in zo’n relatief korte tijd zo veel kwijt bent geraakt! Ik kan me voorstellen dat het als een overwinning voelt dat je een aantal maten bent ‘gekrompen’. Volgens mij zou ik van vreugde een dansje door de paskamer maken, haha.

Geef een reactie

