Things that make me happy #1

IMG_20150325_221159Zo nu en dan is het belangrijk om stil te staan bij de mooie dingen in het leven. Ik maak elke dag een foto van iets wat me blij maakt voor mijn Picture a day, maar vandaag wil ik toch even een apart artikel wijden aan de dingen waar ik ontzettend blij en gelukkig van ben geworden de afgelopen tijd. Bereid je voor op een overdosis positiviteit!

Mijn stappenteller, hij doet zoveel goeds voor mij. Ik raak echt gemotiveerd om een extra grote wandeling te maken om aan de 10.000 stappen te komen. Ik kan dan ook niet wachten tot mijn dupe van de Garmin Vivofit binnen gaat komen. Ik zal er dan zeker over gaan schrijven!

Bijna 11 maanden samen met Mike! Ik ben zo ontzettend blij dat ik hem heb mogen leren kennen. Achter de schermen doet hij nog veel voor mijn blog ook. Hij leest de artikels na op spelfouten en is op zijn laptop zelfs ingelogd op mijn blog. Haha, wat een lieverd!

Het is lente, het weer laat het helaas nog niet zien. Maar het is toch echt lente. De klok is verzet, de bloemetjes komen uit en de geitjes en schaapjes worden geboren. De lente maakt mij en zoveel anderen met mij heel erg vrolijk en dat is fijn!

Spelletjes avond met lieve vriendinnen. Zoals jullie deze week in een artikel hebben kunnen lezen heb ik het ontzettend druk de laatste tijd. Voor mijn vriendinnen maak ik graag een plaatsje vrij en deze benutten we dan gelijk goed met een spelletjes avond. Het was ontzettend gezellig!

Dat ik de 60 bloglovin volgers heb gehaald. Hoe bijzonder is dat! Ik plaatste ergens een berichtje met: Wie wil mijn 30e volger zijn en vervolgens kreeg ik er zo ontzettend veel bij dat het aantal in één dag is verdubbeld. Wauw wat voelde dat goed en wat ben ik jullie ontzettend dankbaar. Mijn blog groeit met de dag en ik vind het super leuk om te doen.

Ik heb een bank op mijn kamer. We hebben thuis nieuwe banken gekocht en mijn moeder vroeg of de oude bank zolang op mijn kamer mag tot mijn zusje uit huis gaat. In eerste instantie had ik echt zoiets van NEEE!! Maar hij staat perfect. Hij past precies in mijn kamer en nu is mijn kamer nog meer mijn plekje. Ik kan er echt van genieten om de hele avond op mijn kamer door te brengen.

Het hardlopen dat ontzettend goed gaat dankzij lieve Evy. Ik heb deze vrouw nog nooit ontmoet in real life, maar ze heeft al zoveel impact op me gehad. Zij trekt mij er doorheen als het even niet meer lukt en zij zal er altijd zijn. Haha, ik vind het zelf erg raar. Maar dit is echt wat ze met je doet! Ik ben heel erg blij met dit programma!

Mijn broeken die allemaal losser zitten, ja echt. Ik kan het bijna niet geloven, maar ik begin echt verschil te voelen en te zien. Op de weegschaal is er niet heel veel verschil, maar hé ik train dan ook veel spieren. Mijn broeken zitten losser, mijn jasjes knellen niet meer bij mijn armen en ik voel me gewoon ontzettend prettig.

Lieve lieve Esther (ja, naamgenoot) van http://www.happilyeverafterx.nl die ik altijd mag appen als ik het even niet meer weet wat eten betreft. Als ik met een zak chips in mijn hand zit app ik altijd eerst even naar haar en 9 van de 10 keer eet ik het dan niet meer op. We slepen elkaar er echt doorheen en dat vind ik ontzettend fijn!

Het nieuwe bolletje voor op mijn ring. Ik baalde er ontzettend  van dat ik de oude kwijt was. Ik heb een ring van Melano en daar kan je het bolletje op en af draaien. De oude was dus weg en ik vond die super mooi, maar besloot toch een andere te kopen. Misschien vind ik deze zelfs nog wel mooier. Hij is namelijk marmer, weet je wel wit met grijs. Zoooo pretty!

De groene smoothies, sinds kort heb ik ze helemaal uitgevonden. Ik probeer er elke dag een te maken en ik vind het zo fijn dat je in een klap zoveel goede voedingsstoffen binnenkrijgt. Wat helemaal mooi is, is dat er buiten fruit ook nog groente in zit. Heer-lijk!

And last but not least.. Ik ga naar Parijs samen met Mike <3. Ik ben de afgelopen jaren al meerdere keren in Parijs geweest en elke keer als ik er kom laat ik mijn hart daar weer achter. Ik vind het geweldig dat ik deze prachtige stad (van de liefde) aan Mike mag laten zien en ik ga er heeeeel erg van genieten. Ik kan niet wachten. Nog een kleine 2 maanden yeah!

Wat een mooie dingen hihi. Denk dat ik zulke artikels vaker ga maken, ik vind het namelijk erg belangrijk dat je stil staat bij deze dingen. Wat is jullie lucky list van de afgelopen tijd?
Liefs, Esther
P.S. Volgen jullie mij al via Bloglovin?
preventwhatifs

8 gedachtes over “Things that make me happy #1

Geef een reactie

