My essentials #spring

IMG_20150320_132028
Vinden jullie het ook altijd zo leuk om de essentials van andere mensen te zien? Ik wel! Ik vind het heerlijk om tussen andermans spullen te snuffelen en te kijken wat zij fijn vinden om te gebruiken. Hier haal ik vaak ook inspiratie uit. Vandaag deel ik mijn essentials met jullie, sommige dingen zijn op de lente gebaseerd, andere dingen kunnen het hele jaar door. Laten we het houden dat dit de lente editie is hihi. Lezen jullie mee?

IMG_20150320_132157
Bodylotion: In de winter gebruik ik het liefst een body butter van The Body Shop, maar nu het weer wat beter wordt is een bodylotion voedend genoeg voor mijn huid. Dit is mijn favoriete bodylotion. Hij is van Rituals van de Magic touch lijn. Ik vind hem ontzettend fris, maar toch ook weer een beetje zoet. Ik vind het echt zo’n heerlijke geur waar je de dag stralend mee kan beginnen. De bodylotion is lekker voedend en trekt snel in mijn huid. Hij is best wel prijzig, maar elke cent waard!

Nagellak (in pastel kleurtjes): Ik draag het liefst lichte kleuren op mijn nagels (dan lijken je nagels langer, tip), maar in de winter is dat hem gewoon niet helemaal. Al hoewel ik de winterse kleuren ook erg tof vind, ben ik blij dat ik mijn oude vertrouwde lichte kleuren weer kan dragen. Ik vind nagellak super mooi, geeft je handen een verzorgde uitstraling. Deze lakjes van Rimmel zijn super fijn, drogen snel en blijven lang zitten. Aanraders!

Blond Amsterdam thee mok: Thee is misschien toch iets meer voor in de winter, maar ook nu het weer wat warmer wordt kan ik genieten van een heerlijk kopje thee. Sinds twee/drie jaar ben ik een theeleut, ik lust eigenlijk alle smaken en ik drink het zonder suiker. Ik vind deze mokken van Blond Amsterdam de fijnste die er zijn, ze zijn super vrolijk, er kan een halve liter in en ze houden fijn vast. Soms heb je van die mokken waar je vingers amper doorheen kunnen hihi.

IMG_20150320_132136Tijdschrift: Zoals jullie weten heb ik dit jaar een vision board gemaakt, waar ik super blij mee ben. Aan het einde van 2015 wil ik ook weer een vision board maken voor 2016 en dan moet ik natuurlijk wel tijdschriften hebben. Daarom probeer ik nu ongeveer 1 keer per maand een tijdschrift te kopen en het liefst eentje met het thema ‘health’. In zulke tijdschriften staan vaak de beste tips en tricks en ik vind het gewoon heerlijk om mezelf erin te verdiepen. Ik heb dit tijdschrift nog niet helemaal uit, maar het is nu al een echte aanrader.

Sportschool kaart: Ja, ook deze is van de partij. Ik ga sinds dit jaar elke week trouw naar de sportschool, met plezier. Jawel! Het sporten wordt voor mij nu echt een hobby, ik vind het heerlijk. Ik deed eigenlijk elke week zumba, maar ik vind het ook leuk om eens iets anders te proberen. Steps, Yogalates en Yoga zijn ook echt favorieten van me!

Brillenkoker: Sinds kort heb ik een bril en ik draag hem meer dan verwacht. De brillenkoker die ik erbij kreeg was niet hard en kon dus ingedrukt worden in bijvoorbeeld een volle tas. Aangezien ik niet wil dat mijn bril kapot gaat, ging ik op zoek naar een hard en leuk brillendoosje. En ik heb hem gevonden. Bij de kruidvat kwam ik dit doosje tegen voor maar €2,50. Ik neem hem echt overal mee naar toe, zo kan ik mijn lenzen meteen uit doen als mijn ogen beginnen te irriteren. Handig!

Lipbalsem: Stiekem gebruik ik dit het hele jaar door, maar ik merk dat mijn lippen nu echt wat meer verzorging kunnen gebruiken. Ik heb heel veel velletjes en ik vind dit toch wel de fijnste lipbalsem. Dit is alweer mijn tweede, want de eerste was op! Op! Ik maak zulke dingen nooit op, dat wil dus wat zeggen!

Dit zijn mijn essentials. Welke dingen gebruiken jullie veel? Ik ben benieuwd.
Liefs, Esther
P.S. Ik zou het super leuk vinden als jullie mij willen volgen op Bloglovin!
preventwhatifs

10 gedachtes over “My essentials #spring

  1. Fijne essentials! :) Ik gebruik ook altijd een bodylotion van de Rituals. En thee? Dat drink ik altijd uit een mok van Blond Amsterdam, hihi. Wat heb je trouwens een leuke brillenkoker!

  2. Ik heb een heleboel rimmel 60 seconds nagellakjes! Ideaal, want ik ben zó ongeduldig als het op nagels lakken aankomt, haha.
    Leuke producten :)

Geef een reactie

