Mijn dagelijkse make-up!

IMG_20150324_123410
De dagelijkse make-up looks heb ik eerder nooit begrepen. Ik droeg eigenlijk elke dag een andere look, andere blush, andere oogschaduw en andere lipstick. Toch heb ik nu een aantal producten die ik écht elke dag gebruik. Van deze producten (op de blush na) heb ik er ook maar één, omdat ik het anders echt zonde vind. Zijn jullie benieuwd wat mijn favoriete producten zijn? Lees dan mee!

IMG_20150324_165316Foundation
Van foundation heb ik eigenlijk nooit meer dan 2 verschillende gehad. Ik heb een hele tijd alleen maar de Fit me foundation van Maybelline gebruikt, maar nu zweer ik bij deze. Het gaat om de L’oréal True Match foundation. De kleur is precies de kleur van mijn gezicht en hij dekt ontzettend goed. Ik breng deze foundation het liefst aan met de buffer kwast van Real Techniques.

IMG_20150324_165157Poeder
Yay, een budget favoriet. Vroeger droeg ik eigenlijk altijd een gekleurde poeder over mijn foundation, maar de foundation van L’oréal is zo goed dat ik dat niet nodig vind. Ik vind deze poeder van Essence echt de fijnste die er is. Ik heb ook wel eens op andere blogs gelezen dat hij net zo goed is als de poeder van M.A.C. Hij zorgt er gewoon voor dat ik de hele dag niet ga glimmen en dat is precies wat ik verwacht van een poeder. En dat dan voor €4!

IMG_20150324_165136
Bronzer
Bronzer is iets wat ik later heb ontdekt dan bijvoorbeeld blush. Ik heb het eigenlijk pas sinds een jaar echt ontdekt en sinds een half jaar ongeveer gebruik ik het dagelijks. Mijn gezicht is niet af zonder bronzer. Mijn favoriet is deze Nyx Blush in Taupe. Het is eigenlijk een blush, maar in blogland is hij bekend als bronzer. Voor mij is het echt de perfecte kleur!

IMG_20150324_165105
Blush
Blush is een van mijn favoriete producten, het kan je gezicht echt helemaal afmaken. Eerst wisselde ik regelmatig van blush, maar sinds ik deze blush heb maken de andere geen kans meer. Het gaat om de blush van M.A.C. in Pinch me. Het geeft me een heel natuurlijk tintje op de wangen, maar hij kan ook wat heftiger gedragen worden tijdens bijvoorbeeld een feestje. Echt de moeite waard om eens een kijkje te nemen in de winkel.

IMG_20150324_165121
Highlighter
Do I need to say more? Check hoe mooi deze highlighter is. Dit was voor mij een behoorlijke investering, maar sinds ik hem heb draag ik hem dagelijks. Ik heb hem nu bijna anderhalf jaar en de bolling begint er nu pas af te gaan. Ik heb het natuurlijk over de highlighter van M.A.C. in Soft and Gentle. Dit product ga ik zéker opnieuw kopen als hij op is.

IMG_20150324_165217
Mascara en eyeliner
Ik heb hele makkelijke wimpers en ben dus met bijna alle mascara’s wel tevreden. Toch is dit wel een hele fijne. Hij maakt je wimpers écht zwart, extra. Ik dacht toen ik in de winkel stond ja, zal wel, maar het is echt zo. Je ziet duidelijk verschil. Ik heb het over de Sensational mascara van Maybelline. Aanrader!
Als eyeliner heb ik sinds een aantal maanden een nieuwe favoriet. Ik heb nooit fatsoenlijke winged liners kunnen zetten tot ik dit schatje in huis haalde. Het is nog steeds een gepriel en af en toe vloek ik wel eens, maar het gaat echt een stuk beter dan eerst. Dit is inmiddels alweer mijn tweede en ik zal hem weer opnieuw kopen als hij leeg is. Het gaat over de Liquid Eyeliner van Catrice.

Dit zijn mijn make-up producten die ik dagelijks gebruik. Welke  producten gebruiken jullie dagelijks?
Liefs, Esther
P.S. Volgen jullie mij al via Bloglovin?
preventwhatifs

10 gedachtes over “Mijn dagelijkse make-up!

  1. Ik herken het enorm! Ik begreep ook nooit de dagelijkse look! Ik heb zelf nu ook enkele producten die ik echt dagelijks pak zoals jij NYX Taupe! Wauw jouw highlighter is echt al plat’

  2. Mooie producten! Ik gebruik op dit moment alleen mascara. Mijn huid heeft namelijk een gevoelige periode. Dus ik moet even een pas op de plaats maken wat betreft make-up. Met een avondje uit gebruik ik wel make-up. Maar dat merk ik een dag later gelijk. Heel vervelend, maar gelukkig zit er al verbetering in! :)

  3. Mooie producten heb je voor je dagelijkse look. Ik ben benieuwd naar de NYX bronzer en naar de Mascara. Ook de highlighter ziet er geweldig uit en wat fijn dat je er zo lang mee doet. Dat maakt het investeren wel waard.

  4. Straf van je dat je slechts twee foundations hebt. Ik zorg eigenlijk altijd voor twee back-ups. Minstens :D Gebruik er veel door elkaar atm!

  5. Ohhh Mac Soft and Gentle <3 !! Ook mijn favoriete highlighter! Ik ben ook erg benieuwd naar NYX Taupe! Ik hoor er zoveel goeie verhalen over! Liefs x

      1. Geen probleem meid :-). Ik heb doorgeklikt vanaf je reactie op mijn blog. Liefs!

Geef een reactie

