Spam je blog en elkaar volgen

IMG_20150318_081016Sinds ik weer blog lees ik meer blogs dan ooit. Ik maak er graag tijd voor en vind het super om weer nieuwe blogs te mogen ontdekken. Omdat het vandaag tweede paasdag is geen mega lang artikel, maar een artikel waarin je je blog mag spammen! Voor de regels moet je even verder lezen.

De spelregels:
– Laat in de comments achter wat jou blog is en wat jou blog uniek maakt. Er zijn tegenwoordig zo ontzettend veel blogs dat het belangrijk is dat je blog uniek is. Elke blog heeft zo zijn eigen unieke dingen, dus let me know.
– Laat in de comments achter hoe jou social media kanalen heten, dan kunnen we elkaar volgen. Ik ben zelf dol op Instagram, maar ben ook fanatiek op Twitter. Ik vind het leuk om andere bloggers én mijn volgers ondertussen ook te kunnen volgen op Instagram.

Maar:
Ik vind het natuurlijk ook leuk als jullie mij volgen. Hieronder vind je mijn social media kanalen.
– Instagram: @eleijten
– Twitter: @estherleijtenn

preventwhatifsDan zou ik het ook super leuk vinden als je mij volgt via Bloglovin. Ik heb nu bijna 70 volgers en het lijkt me super om binnenkort de 100 aan te mogen tikken!

Dus laat vooral een reactie achter. Ik ga op elke blog een kijkje nemen dus spam spam spam!
Liefs, Esther

17 gedachtes over “Spam je blog en elkaar volgen

  1. Wat lief dat we mogen spammen! Ik kan ook altijd nieuwe blogs gebruiken om lekker te lezen.

    Jij weet al wel wie ik ben, maar jouw lezers nog niet. :) Mijn naam is Renske, 24 lentes jong. Op http://montevie.wordpress.com is mijn blog te vinden. Mijn blog staat in principe nog in de kinderschoenen, maar ik durf wel te zeggen dat ik het redelijk goed doe voor een ‘groentje’. ;-) Na lang, heel lang, twijfelen heb ik de stap gezet om online te gaan. En wat kan ik genieten van het bloggen en de lieve reacties die ik krijg.

    Ik blog voornamelijk persoonlijk, maar ik plaats er ook DIY’s, recepten etc. Iedere zondag is ‘Sunday Baking Day’! Gisteren stond er een Spaans baksel op mijn blog. Neem dus snel een kijkje, want dat wil je niet missen! :-) Enjoy!

    Op Instagram ben ik veel te vinden: @renskeprinsen. O ja, mocht je mijn blog leuk vinden, vergeet mij dan niet te volgen op Bloglovin’! En… Volg ook zeker Esther! Leuke artikelen met een boost aan motivatie en tips! :)

    1. Renske haar blog is zeker een aanrader. Is een van de 4 blogs die ik elke ochtend bezoek hihi! Dankjewel voor je hele lieve reactie. En uh! Je doet het zeker goed voor een groentje :) Liefs

  2. Wat leuk! Mijn blog is: https://todayslipstick.wordpress.com/ een beautyblog met een persoonlijke twist waar ik elke dag een artikel online plaatst. Ik ben gek op lipsticks en dat zie je dan ook terug op mijn blog. Ik steek veel tijd in mijn blog en vind het ontzettend leuk. Ik zou het leuk vinden als je me op social media volgt:
    Twitter: https://twitter.com/Todayslipstick
    Instagram: todayslipstick
    Bloglovin: https://www.bloglovin.com/blogs/todayslipstick-13536481

    Liefs, Iris

  3. Lief dat we mogen spammen!

    Mijn blog is te vinden op http://natassiesworld.wordpress.com. Ik blog pas net, maar ik vind het super leuk om te doen! Mijn blog gaat voornamelijk over fashion en beauty, maar ook over andere hobby’s. Ik heb nog veel ideeën voor blogs in mijn hoofd zitten die niet allemaal over fashion of beauty gaan, maar dat geeft mijn blog een persoonlijke draai.

    Mijn instagramaccount is @x_natasssss en ik ga jou zeker volgen op instagram!

    Liefs,
    Natas

  4. Hoihoii,
    Wat een leuke blog heb je, en een leuk idee om elkaar te volgen!
    Ik ben Esther en ik blog 2 keer per week op mijn blog www. esthersbakkerij.nl
    Elke zaterdag plaats ik een recept met duidelijke beschrijving en leuke foto’s erbij. Op woensdag komt er ook een artikel online, soms een makkelijk recept, soms een review.
    https://www.bloglovin.com/people/esthersbakkerijnl-11629379 is mijn account op Bloglovin
    https://instagram.com/estherrrkom/ is mijn instagram
    Ik ga jouw zeker ook volgen op Instragram!
    X

  5. Wat leuk dat we mogen spammen! Ik vind het zelf ook super leuk om blogs van anderen te lezen, dus dat doe ik dan ook regelmatig. Mijn blog is een beauty blog met zo nu en dan wat lifestyle en food posts. Ik ben te volgen via Bloglovin, maar ook via Instagram, Twitter, Facebook en Pinterest. Zie daarvoor het ‘Contact’ kopje op mijn blog :)
    http://www.donnaluisa.nl

  6. Wat leuk en lief dat we even een moment krijgen om weer lekker te spammen!
    Ik volg je blog al een tijdje via bloglovin, heel leuk. Mijn blog is liefs Daphne en ik probeer mensen te inspireren, ik word geïnspireerd en dat probeer ik door te geven! Liefs Daphne (www.liefsdaphne.wordpress.com)

  7. Leuk dat we mogen spammen! Wij zijn Rilana en Melany en hebben samen een blog genaamd: Melana! In onze blog gaan wij het gezamenlijk hebben over beauty, fashion, food en lifestyle. We zijn pas begonnen maar vinden bloggen echt onwijs leuk en we willen nog erg veel leuke dingen voor jullie gaan plaatsen! Onze instagram heet: Melana.nl en onze website heet http://www.Melana.nl, we zouden het leuk vinden als jullie eens een kijkje nemen of iets achterlaten! ;-)

Geef een reactie

