A picture a day #6 – Uit eten, badderen en pasen!

a picture a dayEn er is alweer een week voorbij. Er zijn van die dagen dat je echt het idee hebt dat het allemaal zo lang duurt, maar over het algemeen gaat het zo snel. Ik ben alweer bijna aan het einde gekomen van mijn derde periode op school, nog een periode en dan mag ik hopelijk mijn P in ontvangst nemen. Dat terwijl ik nog zo goed weet dat ik de school binnen kwam lopen. Anyway ik heb weer een week aan foto’s voor jullie. Lezen jullie mee?

Maandag 30 maart
IMG_20150330_222145
Mijn lieve collega ging weg bij de Takko en wij gingen met het team uit eten. Nou weet ik dit al een aantal weken van tevoren en ik weet ook dat ze daar heerlijke spareribs en een heerlijk toetje hebben. Daarom besloot ik afgelopen week extra gezond te eten, zodat ik dit wel mocht van mezelf. Ik heb er ontzettend van genoten en het was een hele gezellige avond. Naderhand voelde ik me wel een beetje schuldig, waardoor ik om 10 uur in de avond nog een workout heb gedaan. Dan voelt het toch net wat beter hihi.

Dinsdag 31 maart
IMG_20150401_205557
Mijn foundation was op en dan moet ik nieuwe. Zoals jullie in mijn everyday make-up artikel hebben kunnen zien heb ik maar 1 foundation en die gebruik ik altijd. Op naar de winkel dus en toen was er nog 1+1 gratis ook! Ik heb echt heeeel lang rond geneusd en kwam er uiteindelijk achter dat je ook voor haar producten kon gaan. Vriendinnetje van me zei dat dit haarmasker heel fijn werkt dus ik geloofde op haar en heb hem meegenomen. Ik ben altijd excited om haar producten uit te testen, maar ik koop ze bijna nooit hihi. Dus nu kan ik weer een keer iets testen, yay!

Woensdag 1 april
IMG_20150401_120000
Met Lush in bad gaan op zich is al een geluksmoment, maar vandaag helemaal. Ik heb het ontzettend druk met school de laatste tijd. De tentamens komen eraan en dat is echt stress to the max. Zeker omdat ik er niet helemaal in kom deze keer, we hebben veel en grote verslagen. Geef mij maar een leertentamen haha. Toch ben ik even heerlijk gaan hardlopen, het ging niet super, maar met deze windkracht kan je ook niet alles verwachten. Daarna gunde ik mezelf even de tijd om heerlijk bij te komen in bad en mijn boek te lezen. Ik heb hem nu bijna uit en heb zoveel zin om in een ander boek te gaan beginnen hihi! Heerlijk chillen in bad dus!

Donderdag 2 april
IMG_20150403_150330
Donderdag besloot ik alvast mijn planning voor de komende week te maken. Ik neem hier altijd ruim de tijd voor, want ik vind het super leuk om te doen. Toen ik begon dacht ik misschien is het wel leuk om hier een artikel over te maken. En ja, ik heb er super veel leuke reacties op gehad van andere planner-lovers. Ik ben gelukkig niet de enige. Maar ik kan me echt uren vermaken op Pinterest tussen alle notitieboekjes en to-do lijstjes. Love it!

Vrijdag 3 april
IMG_20150403_205031Yes, donderdag kondigde Mascha op Facebook al zoiets aan. Ik werd gelijk super excited en heb met de meiden van afgelopen jaar een groepsapp aangemaakt. Afgelopen jaar gingen zij echt een weekend en ik ben er alleen de vrijdag geweest om te helpen en erna naar het feestje te gaan. Het was super gezellig met deze lieve meiden en we hebben nu alweer een huisje geboekt voor komende september. Ik heb er mega veel zin in! Aftellen hihi.

Zaterdag 4 april
IMG_20150403_203627
Heerlijk bloggen in ons mooie huisje. Niet mijn huis overigens, ik woon gewoon nog thuis. Maar ik vind ons huisje zo ontzettend mooi. We hebben de laatste paar maanden alles geverfd en veranderd. Eigenlijk is mijn mama de creatieveling, die doet het allemaal zelf. We hebben een nieuwe vloer, nieuwe bank en nieuwe decoratie items. Ik ben er helemaal enthousiast over en vind het heerlijk om zo in de kamer te zitten bloggen en ondertussen lekker naar buiten te kunnen kijken.

Zondag 5 april
IMG_20150405_120953Eerste paasdag yay. Zoals jullie al meerdere keren op mijn blog voorbij hebben zien komen ben ik gek op de ontbijtjes op zondag ochtend. Zo ook met Pasen. Mama maakt er dan nog net een groter feest van dan op normale zondagen en het was weer super lekker. En kennen jullie gehakt brood? Dat is gehakt in de vorm van een cake met hard gekookte eieren erin, wij hebben dit elk jaar met Pasen en dat is zo yummy!

Liefs, Esther

22 gedachtes over “A picture a day #6 – Uit eten, badderen en pasen!

  1. Gezellig weekje! Wat leuk dat je naar het Vriendinnenweekend gaat! :) Gehaktbrood ken ik trouwens niet. Ik heb er wel vaker van gehoord, maar het nog nooit gegeten, ha. Deel je het recept een keertje? :)

    1. Ik ben bang dat ik daar niet de uitgewezen persoon voor ben hihi, mijn lieve mama maakt dit namelijk altijd. Maar het schijnt heel makkelijk te zijn. Je doet het gehakt gewoon in de cakevorm (eerst 1 laagje) daarna leg je de hard gekookte eieren erop en vul je de rest met gehakt. Smullen maar. Ga jij miss ook naar het vriendinnenweekend?

      1. Ooo, dat staat vast ook op Allerhande of een andere ‘kooksite’, haha. Nee, daar ga ik niet heen. Wel tof dat jij met jouw vriendinnen gaat! :) X

    1. Jaa je mist zeker iets! Ik vind Lush altijd best wel prijzig, maar deze ‘dingen’ bubblebars heten ze geloof ik vind ik zeker aanraders. Ik doe daar zeker wel 10 keer mee (doe wel een beetje zuinig) en dat voor €7. Is wel een luxe badje dan :)!

  2. Wat leuk dat je naar het vriendinnenweekend gaat! Lijkt mij ook heel tof om naartoe te gaan! Ik ben benieuwd naar dat haarmasker. :-)

  3. Erg leuk zo je week met de foto’s erbij, en bij de planning denk ik meteen aan de boekenserie ‘Lena Lijstje’ hahaha, die las mijn dochter vroeger, in de hoop dat ze er wat van zou leren, ik heb het opgegeven ;-) hahaha

    Gehaktbrood, jazeker ken ik dat, maar dan zonder die eieren, en er zijn zoveel recepten, ik maak dan de frikadel, zo heet dat echt en is een indisch gehaktbrood, gaat wel ei in, maar dan geklutst ;-)

    1. Toevallig dat ik vorige week met een vriendin in de boekenwinkel nog naar ‘Lena lijstje’ stond te kijken, ik vond dat altijd helemaal geweldig. Denk dat daar de liefde is begonnen hihi! Wow klinkt lekker die frikadel!

      1. Wie weet zet ik binnenkort het recept neer, dat heb ik al ergens uitgetikt om zo op te kunnen sturen, weet alleen niet waar, dus even zoeken. ;-)

  4. Aah succes met het studeren! Leuke vakken in je agenda, haha! Twee vriendinnen van me studeren Sociologie en Algemene Sociale Wetenschappen, lijkt een beetje daarop :)

  5. Ik vind jouw planning er altijd zo vrolijk uit zien met die kleurtjes! Misschien moet ik daar ook maar eens mee gaan werken.

Geef een reactie

