Wishlist Sevenbien.nl

IMG_20150409_225354
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik krijg van dit weer ontzettend veel zin om te gaan winkelen. Zomerwinkelen dan hè. De dikke truien laten we achterwege en de kleurrijke tops mogen weer tevoorschijn komen. Ik heb me laten inspiren door de webshop http://www.sevenbien.nl! Ze hebben erg leuke dingen en vandaag laat ik mijn wishlist van deze site zien. Lees mee.


Sevenbien is een webshop met goedkope dameskleding, maar ook voor sieraden, tassen en zelfs zonnebrillen ben je bij deze webshop aan het juiste adres. Ik vind de naam Sevenbien super origineel. Deze is namelijk afgeleid van het spaanse ‘Se Ve Bien’ wat ‘Dat staat je goed’ in het Nederlands betekent, tof hè. Op 18 april opent Sevenbien hun eerste winkel in Harderwijk, dus als je eens in de buurt komt is het zeker de moeite waard om een kijkje te nemen.
Aztec-Gloss-top-mint-2-300x300
Crystal-Horloge-oudroze

Zoals ik al zei mogen met dit weer de vrolijke tops weer tevoorschijn komen. Op Sevenbien hebben ze erg leuke tops waaronder deze met een aztec printje in een mintblauwe kleur. Ik ben dol op aztec printjes én ik ben dol op mint kleuren. Met dit weer mogen ook de gekleurde sieraden weer tevoorschijn komen. Over het algemeen ben ik fan van zilveren sieraden, maar dit rosé gouden horloge vind ik prachtig. Het bandje is een toffe kleur en een  materiaal waar ik tegen kan. Stalen bandjes krijg ik vaak uitslag van helaas.

531-254x203Smile-Shirt-wit
Yes, het is weer tijd om de meest fashionable zonnebrillen tevoorschijn te halen. Ik ben dol op zonnebrillen, maar ik kan er echt niet veel geld voor neerleggen. Mike koopt met gemak een Oakley bril, maar ik kan dat echt niet. Ik koop liever een paar goedkope brillen. Ik vind dit een heel mooie bril en omdat hij een beetje in dezelfde vorm is als mijn normale bril ben ik er vrij zeker van dat hij me wel staat. Dat is namelijk altijd een gokje bij brillen online bestellen. Nu het weer lente is komen de jasjes met leuke shirts eronder tevoorschijn. Ik had eerst meer jasjes dan shirtjes, maar tegenwoordig kom ik overal té leuke shirts tegen waardoor ik meer shirts heb dan jasjes oeps haha! Smile is toch wel iets waar ik voor sta, met een lach is iedereen mooier. Daarom zou ik dit shirt zeker in mijn kledingkast willen hangen.

SLIP-ON-SNEAKERS-LICHT-GRIJS-20310_1
Slip-ons ik ben er dol op. Ik heb het afgelopen jaar net na het hoogseizoen mijn eerste paar gekocht en toen ik deze zag werd ik helemaal verliefd. Ze hebben ze ook nog in een zalmroze kleur, dus dat wordt nog even bedenken welke kleur ik dan zou willen. Maar dat ik deze slip-ons wil, dat is zeker!
Zo op deze foto vind ik dit ‘giletje’ (of hoe noem je dat) er niet super tof uit zien, maar ze hebben er ook een aan foto van en dan vind ik hem wel super mooi. Niet wat ik gewend ben, maar er is niets mis met uit je comfortzone treden toch?

Wat vinden jullie van deze items?
Liefs, Esther

Dit artikel is tot stand gekomen in samenwerking met Sevenbien.

7 gedachtes over “Wishlist Sevenbien.nl

Geef een reactie

