The girlfriend tag

jaartje samen
Een tijdje geleden hebben jullie The Boyfriend Tag kunnen lezen op mijn blog. Mike vond dit leuk om te doen, maar vond ook dat ik ook eens zulke vragen moest beantwoorden. Dat gaan we vandaag dus doen.


Mike zit voor de tv, waar kijkt hij naar?
Esther: Naar alles tegelijk, want hij heeft een vader die elke reclame zapt naar een ander programma en niet meer terug zet. Maar als ik moet kiezen een actiefilm!
Mike: Dit is precies wat ik in mijn gedachten had.

Jullie zijn uit eten, wat voor dressing doet hij door zijn salade?
Esther: Uhhhh… Salade? Dat eet Mike niet, dat is te groen.
Mike: Konijnenvoer noemen we dat, dat is meer iets voor Esje!

Noem iets wat hij niet lust:
Esther: Zie bovenstaand antwoord en hij meent dat hij geen vis lust, maar stiekem!
Mike: Zie bovenstaand.. Is meer iets voor Esje.

Jullie zijn uit eten, wat bestelt hij te drinken?
Esther: Fanta!
Mike: Wij gaan te vaak uit eten..

Wat is zijn schoenmaat?
Esther: 43?
Mike: 43/44, meer 44! FOUT!

Als hij spullen zou verzamelen, wat zou dat dan zijn?
Esther: Schoenen? Playstation spellen?
Mike: Oké, guilty, schoenen wel, maar spellen? Nee!

Wat is zijn favoriete broodje?
Esther: Een wit broodje met vlokken!
Mike: Of hagelslag is ook goed..

Noem iets wat hij elke dag zou eten als dat kon:
Esther: Hagelslag, vlokken.. Maar ook biefstuk?
Mike: Biefstuk, hagelslag en vlokken eet ik al elke dag.

Wat is zijn favoriete ontbijtje?
Esther: Uhhhh.. zie bovenstaand. Broodje met hagelslag of vlokken. En jus d’orange niet te vergeten.
Mike: Er mag ook wel een eitje bij, maar verder goed.

Wat is zijn favoriete muziek?
Esther: Q music!
Mike: Top 40 gecombineerd met enkele klassiekers uit de Top 2000.

Wat is zijn favoriete sportteam?
Esther: Sportteams niet echt, maar hij kijkt wel graag naar cross en Formule 1.
Mike: Ik heb hier niet veel op aan te merken.. Ik hou niet zo van sport, wordt je zo moe van.

Welke kleur heeft zijn ogen?
Esther: Blauw!
Mike: Klopt!

Wat doe jij, waarvan hij zou willen dat je het niet doet?
Esther: Uitslapen? Geld uitgeven?
Mike: Om aan te vullen: rotzooi maken. Maar verder klopt het wel.

Waar is hij geboren?
Esther: In Den Bosch in het ziekenhuis dacht ik.
Mike: Dat had jij goed gedacht, ‘s-Hertogenbosch officieel.

Je bakt een taart voor zijn verjaardag, wat is zijn favoriet?
Esther: In elk geval geen taart met fruit ofzo!
Mike: Ik heb geen hekel aan fruit Esje.. Appeltaart is ook fruit.

Wat voor sporten heeft hij allemaal gedaan?
Esther: Handbal en cross!
Mike: Motorcross.. En hardlopen ook!

Wat zou hij uren kunnen doen?
Esther: Mike is iemand die zich heel goed kan vermaken met alles eigenlijk wel, maar als ik moet kiezen dan gamen..
Mike: Ik vermaak me altijd wel inderdaad, en gamen klopt!

Wat is een uniek talent dat hij heeft?
Esther: Mij aan het lachen maken terwijl ik boos ben!
Mike: Jaa.. alleen ben je dan soms nog steeds boos.

Zo zie je maar weer, Mike is ontzettend bijdehand. Dat kan je ook wel terug zien in de vragen haha!
Liefs, Esther
preventwhatifs

13 gedachtes over “The girlfriend tag

Geef een reactie

