Picture a day #7 – Universiteit, bloemen en Mikey!

a picture a day
O
p de foto’s lijkt deze week leuker dan hij was. Het was geen verkeerde week, maar de hoogtepunten op mijn dagen waren het sporten en het zou fijn zijn als er ook andere hoogtepunten zitten in mijn dagen. Ik heb namelijk de hele week kei hard geknokt om mijn verslagen op tijd in te kunnen leveren. Toch heb ik nog wel wat leuke dingetjes gedaan en deze zien jullie vandaag weer terug :)!


Maandag 6 april
IMG_20150406_155043
Vandaag was het tweede paasdag. Ik heb vorige week een uitgebreid artikel geschreven over deze dag omdat hij zo leuk was. We hebben in de ochtend lekker ontbeten bij een Van Der Valk hotel en zijn later op de dag naar Den Haag gegaan. Den Haag heeft echt zo’n mooi en leuk centrum. Na Den Haag hebben we lekker gegeten bij mijn vader met het hele gezin en toen zijn we lekker gaan slapen. Wat een fijne dag! Deze foto is gemaakt in het binnenhof in Den Haag.

Dinsdag 7 april
IMG_20150407_223215
Op een dag als deze springt het sport moment er echt even uit. Ik heb werkelijk waar de hele dag aan school gewerkt. Van 10 uur in de ochtend tot ongeveer 8 uur in de avond, bah. Ik heb gelukkig wel de vervelendste opdracht van deze periode bijna af nu, fjuuw. Toen ik aan het einde van de middag eindelijk even een goede pauze nam heb ik gelijk mijn sportkleding aangetrokken en een goede workout gedaan. Wat is dat fijn zeg, tussen het leren door. Deze week is waarschijnlijk een hele saaie week wat dit artikel betreft, ik ben eigenlijk alleen maar aan het leren, leren en leren hihi. Ik doe mijn best om er toch nog wat leuks van te maken!

Woensdag 8 april
IMG_20150409_004910
Wauw, dit was de eerste keer dat ik na mijn stage door het licht naar huis kon lopen en wat werd ik blij van deze bloemen. Dit was zo’n fijne dag. In de ochtend heel fanatiek aan school gewerkt, in de middag heerlijk hardgelopen (wel erachter gekomen dat ik mijn trui voortaan beter uit kan laten) en daarna stage gelopen bij mijn mega lieve cliënten. Ze hebben mij zoveel energie gegeven dat ik in de avond nog tot 12 uur aan school heb gewerkt zodat ik donderdag lekker uit kon slapen.

Donderdag 9 april
IMG_20150410_101107
Yay, donderdag was het tijd voor iets heel spannends. Inmiddels hebben jullie hier al een artikel over gelezen, maar ik vond het zo spannend om deze stap te zetten. Het blijft onwerkelijk voelen dat ik dit in werking heb gezet, maar het voelt zo goed. Ik voel aan alles dat ik dit moet doen en ik krijg zo’n toffe reacties om mij heen. Dank voor alle steun <3

Vrijdag 10 april
IMG_20150410_155053
Vrijdag was het zooooo’n lekker weer. Ik word hier zo gelukkig van. Echt jammer dat ik in de week voor mijn tentamens zat, anders was ik de hele dag buiten geweest. Gelukkig heb ik wel even (hardlopend) van dit weer kunnen genieten. Meteen zijn alle mensen buiten en veel vrolijker dan normaal. Dat is zo tof. Ik heb heerlijk genoten van deze dag, hoe hebben jullie deze dag besteed?

Zaterdag 11 april
IMG_20150411_213350
Zaterdag is altijd mijn werkdag en daarna chille avondjes hebben met lief vriendje. Vandaag was weer zo’n dag. Het was heerlijk druk op het werk, mensen weten dat het goede weer eraan komt en daarna lekker wat gegeten en een rustig avondje op de bank. Wij kunnen uren kletsen en lachen met elkaar, dat is en blijft zo fijn!

Zondag 12 april
IMG_20150413_213033
Wat een schitterende dag weer. We vierden vandaag met de hele familie oma’s 84e verjaardag, hoera voor mijn omaatje! We hebben lekker gebruncht met zijn allen en gezellig gekletst. Daarna gingen we door naar de housewarming van mijn nicht, super leuk huisje heeft ze. In de avond gingen we naar Mikey en hebben we lekker gegeten en daarna weer familie Kruys gekeken. Wat een leuke serie hè!

Liefs, Esther

6 gedachtes over “Picture a day #7 – Universiteit, bloemen en Mikey!

  1. Leuk! Inderdaad zo fijn dat het weer lekkerder weer is :) Afgelopen vrijdag heb ik overdag gewerkt (m’n collega had het beter bekeken, die ging om 1 uur naar huis!) maar in de avond wel lekker uit eten geweest :)

  2. Knap dat je nog zin maakt om te sporten in je tentamen weken. Dan sla ik vaak over omdat of geen zin hebbof te druk heb. Maar is idd wel een goede invulling voor een pauze.

Geef een reactie

