Sportkleding tip!

IMG_20150403_200212
Ik geef jullie regelmatig tips over sporten. Wat doe ik en hoe blijf ik gemotiveerd? Ik vond het eens tijd worden om jullie op de hoogte te brengen van de vele verschillende webshops die er zijn met prachtige sportkleding. Want zeg nou zelf: jij voelt je toch ook beter in een top outfit tijdens het sporten? Vandaag deel ik met jullie de kleding op de website van Esprit, ik ga zeer zeker binnenkort een bestelling plaatsen want wauw! Lees mee!

prachtige legging
Oke, zijn jullie net zo verliefd als ik? Ik ben mega verliefd. Kijk hoe mooi, ik hou van knallende broeken en basis topjes. Ik heb bijvoorbeeld een knal koraal kleurige legging en ik voel me goed als ik daar in ga rennen. Verder zijn mijn sportbroeken een beetje standaard, maar deze wil ik zeer zeker toevoegen aan mijn collectie. Hij past misschien niet mega goed bij mijn schoenen, maar hé. Ik heb er iets voor over. Pretty!

topje
Zoals jullie misschien wel weten ga ik wekelijks met veel plezier naar Zumba. Nu draag ik daar gewoon dezelfde sportkleding als tijdens een rondje hardlopen, maar zo’n top is natuurlijk veel leuker tijdens een danssport. Het zit lekker los en op de website kan je zien hoe mooi hij zit bij het model!

legging
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me momenteel in zo’n legging niet heel prettig zou voelen. Ik heb dan altijd het idee dat je alles ziet (meer dan bij zo’n gekleurde legging als die ik net liet zien), maar ik vind deze wel heel mooi. Als ik hard train voel ik me over een tijd misschien wel goed genoeg om deze legging te bestellen en te shinen in de sportschool. Ik hou van de combinatie van grijs en roze!

top
Deze is mooi! Die zou perfect passen op mijn sportlegging van nu, maar nog mooier op de groene van hierboven. Die twee zou ik zeker in combinatie met elkaar dragen, zo top! Op de site van Esprit staat dat hij helemaal van katoen is wat natuurlijk fijn is tijdens het sporten.

sokken
And last but not least, sportsokken! Die zijn echt belangrijker dan je denkt. Ik draag altijd tijdens het hardlopen sportsokken, dat geeft toch net een wat beter gevoel aan mijn voeten. Ik ben iemand die mega snel blaren krijgt en zulke sokken zullen deze blaren minder snel door laten komen.

Al deze items kunnen jullie vinden in de webshop van esprit. Ik persoonlijk vind online bestellen altijd een beetje jammer, omdat je vaak rond de €4,95 verzendkosten moet betalen. Bij Esprit hoef je maar €0,95 te betalen, wat me dus echt niet tegenhoud om deze leuke spullen te bestellen.

Ik wil nog even wat meer sporten zodat deze kleding net wat te groot is, maar daarna ga ik zeker de legging bestellen. Ik vind het zo leuk om te shinen in mijn sportkleding. Ik bedoel: Ik heb dan een mega rode kop dus wil er alles aan doen om de aandacht van de mensen op iets anders te vestigen haha.

1a2b3c

Liefs, Esther

6 gedachtes over “Sportkleding tip!

  1. Mooie stuks heb je uitgekozen! Dat grijze topje vind ik erg mooi! Ik heb vorig jaar gepersonaliseerde Nikes laten maken in neon kleurtjes om mezelf wat te motiveren voor het sporten. Liefs

  2. Ahh je bent zó goed bezig, binnenkort ga je lekker shinen in die grijze legging :)
    Ik vind die grijze top ook erg mooi, zoiets zou ik ook gewoon naast het sporten dragen, haha!

Geef een reactie

