My life tag: Marc Jacobs en Psycholoog

IMG_20150310_115257
Tags zijn altijd zo leuk om te lezen, maar ook om in te vullen. Op deze manier leren jullie mij toch weer een beetje beter kennen. Vandaag heb ik voor jullie de My life Tag, ik werd namelijk getagd door Iris. Willen jullie weten wat mijn droomcarrière is en mijn favoriete parfum? Lees dan mee!

1. Wat is je lievelingskleur?
Pfoeh! Meteen een moeilijke vraag. Hier heb ik eigenlijk nog niet over nagedacht. Ik denk mintgroen.. Ik heb mintgroene nagellak, vestjes, shirtjes, maar ook All stars!

2. Wat is jou droomcarrière?
Als je me dit twee weken geleden had gevraagd had je misschien een heel ander antwoord gekregen, maar voor nu zeg ik echt psychologie. Zoals jullie in dit artikel hebben kunnen lezen, heb ik sinds kort besloten om volgend jaar naar de universiteit te gaan. Waarom? Omdat ik dan eindelijk mijn dromen achter na kan gaan! Ik kan niet wachten. Het allerliefst zou ik relatie therapeut worden, maar ik ben benieuwd wat de universiteit me gaat brengen.

3. Waar zou je op jezelf willen wonen?
Ik heb niet per se een stad, dorp of gehucht waar ik zou willen wonen. Ik weet in elk geval dat ik niet in een grote stad wil wonen, maar eigenlijk gewoon in een gezellig dorp. Waar ze wat winkels hebben, supermarkten en wat tentjes waar je wat kan eten en drinken. Dan ben ik blij!

4. Wat is jou favoriete manier om te reizen?
Uh, met een tijdmachine! Dan kan ik zo zeggen ik wil over 10 minuten in Amsterdam zijn en dan ben ik daar! Haha, nee ik zit het liefst gewoon in een auto. Saai, I know. Ik kan gewoon zo genieten van in de auto zitten, vind het altijd jammer als we er zijn hihi.

5. Wat doe je in je vrije tijd?
Bloggen, sporten, lezen, slapen, make-uppen.. Vanalles eigenlijk hihi. Momenteel kan ik erg genieten van het bloggen en sporten. Toch probeer ik ook tijd vrij te maken voor lezen en af en toe eens uitgebreid te make-uppen. In mijn vrije tijd spreek ik ook af met Mike en vriendinnen, dan doen we leuke dingen met elkaar.

IMG_20150324_123410
6. Wat is je favoriete make-up merk?
Ik vind dit geen moeilijke vraag meer, namelijk M.A.C! By far! Ik vind de lipsticks, blushes, highlighters, paintpots en sommige oogschaduws echt geweldig. Ik gebruik M.A.C. echt dagelijks. Als ik een apart favoriet merk qua oogschaduw mag kiezen, kies ik voor Inglot. Die oogschaduws hebben zoveel pigment en brengen zo fijn aan!

7. Wat zijn je favoriete kledingwinkels?
Pfff.. Die heb ik momenteel eigenlijk niet. Ik werk bij Takko Fashion, waardoor bijna al mijn kleding daar vandaan komt. De laatste tijd probeer ik steeds vaker ook ergens anders kleren te kopen en ik moet zeggen dit lukt aardig. Dit is dan van Vero Moda, Sting, C&A of Primark.

8. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Wat als ik nooit een blog begin? Deze vraag spookte al een hele tijd in mijn hoofd. Ik wilde het zo graag, kijken of het iets voor mij was en ik was bang dat ik anders altijd met de Wat als vraag rond zou lopen. Gelukkig heb ik het gedaan, want ik beleef er nog steeds zoveel plezier aan! Daarom heet mijn blog ook Prevent what ifs trouwens :)

9. Wat is je favoriete parfum?
Ik heb er twee, allebei in Gran Canaria gekocht. Namelijk Honey van Marc Jacobs met het prachtige flesje. En een parfum van Laura Oewe, die volgens mij geen naam heeft verder. Ik wilde eigenlijk Si van Giorgio Armani kopen, maar die man zei deze is ook zo elegant en lekker. En ik rook hem en ik was verliefd. Ik ben nog steeds elke dag mega blij met deze parfums <3

Ik tag Renske en Marie en verder mag iedereen deze tag natuurlijk overnemen!
Liefs, Esther

Geplaatst in Tag

10 gedachtes over “My life tag: Marc Jacobs en Psycholoog

  1. Oooh leuke tag! Zo leer ik je weer wat beter kennen :-)!! We hebben zoveel gemeenschappelijke puntjes: het graag in de auto zitten, het in een gezellig dorp willen wonen, MAC en de invulling van onze vrije tijd.. :-) ! Ik zal morgen de tag meteen doen. En morgen de big day! Liefs xx

Geef een reactie

