Picture a day #8 – Lunchen, baaldag en braderie!

a picture a day

Wohoooo er is alweer een week voorbij, Picture a day 8 alweer. Deze week heb ik veel met mijn neus in de boeken geleefd, maar ook lekker rustig aan gedaan omdat ik eindelijk al mijn verslagen af en ingeleverd had. Er waren nog genoeg leuke dingen die op de planning stonden. Lezen jullie mee?


Maandag 13 april
IMG_20150413_213051
Yes, ik heb al mijn verslagen ingeleverd. Het was nog even spannend, want mijn zusje had perongeluk mijn laptop meegenomen in plaats van die van haar. In eerste instantie wilde ze hem niet komen brengen, maar gelukkig heeft ze dat uiteindelijk wel gedaan. Toen kon ik mooi aan de slag, heb ik de hele dag hard gewerkt (en helaas sporten even afgezegd) en uiteindelijk alles in kunnen leveren. Nu kan ik eindelijk weer even een paar dagen (want daarna moet ik weer gaan leren) aan de slag voor mijn blog en reageren op andere blogs. Yeah!

Dinsdag 14 april
IMG_20150414_133229
Aangezien ik maandag al mijn verslagen al in had geleverd, had ik dinsdag een chill dag. Ik hoefde van mezelf de hele dag niets en mocht alles. Ik heb heerlijk genoten van de ochtend, heb uitgebreid alle blogs gelezen en gereageerd. Daarna ben ik samen met een vriendinnetje gaan lunchen. We bestelden smoothies (zo lekker!) en Chilly Chicken en Wokkie Tokkie. Serieus ik heb dubbel gelegen om die namen. Ik heb de vrouw van de lunchroom ook gecomplimenteerd. Het was heerlijk! Daarna ben ik naar Mike gaan reizen, want zijn mams was jarig. In de avond hadden we dus nog een gezellig feestje!

Woensdag 15 april
Als ik eerlijk ben was dit voor mij geen leuke dag. Ik heb de laatste tijd wel meer last van baaldagen op woensdag, maar deze was extreem. Ik kan hier nu wel een foto neer gaan zetten en doen alsof het altijd goed gaat, maar soms is dat niet. Daarom dacht ik dat het het beste was om eerlijk te zijn naar jullie toe en deze dag geen foto te delen. Wél heb ik deze dag een afspraak gehad bij de decaan over mijn besluit naar de universiteit te gaan. Ik sta nu nog meer achter mijn besluit dan ik al deed, een klein positief puntje dus deze dag. En ik schreef deze dag een artikel hoe je het beste om kan gaan met een baaldag, die kan je hier vinden.

Donderdag 16 april
IMG_20150416_203518
Vanaf vandaag moest ik echt weer aan de gang voor school. Precies nog een week te gaan tot mijn laatste tentamen van deze periode. Gelukkig is het een leertentamen, dan hangt het een beetje van jezelf af hoe het gaat. Maar ik had een leuk vooruitzicht, want Mike kwam eten en slapen en mijn bandje was eindelijk binnen. Ik dacht eigenlijk dat hij alleen maar stappen kon tellen, maar ik kan er veel meer mee. Ik ben er echt heel blij mee! Dankjewel lieve Mike <3

Vrijdag 17 april
IMG_20150417_112107
Vorige week hebben jullie een artikel kunnen lezen over Sevenbien en hiervoor heb ik een bon gekregen. Ik heb gelijk besteld en de bestelling was mega snel binnen. Ik bestelde gisteren (donderdag) om half 6 en vanochtend was het al binnen. Ik heb de schoenen die jullie in het artikel hebben gezien besteld en in het echt zijn ze nog veel mooier. Ze zitten een beetje aan de krappe kant, maar ze lopen denk ik nog wel een beetje uit. Verder heb ik dit hemdje van de sale besteld, ik werd zo vrolijk van deze kleuren! En deze oorbellen, ik vind ze echt heel erg mooi. Ik draag eigenlijk nooit oorbellen, maar ze waren maar €2 dusja.. Ik ben blij en tevreden!

Zaterdag 18 april
Foto 19-04-15 21 10 49
Haha blije gup! Dat knuffel hondje is Rakker zijn alles. Je mag er echt niet aankomen en als je hem afpakt, komt Rakker hem snel halen om hem weer op zijn plaats neer te leggen. Leuk weetje: de knuffel hond is groter dan Rakker zelf. Nu wilde ik Rakker eens leren delen en zoals jullie zien het is gelukt. Rakker lag bij mij op schoot (hij kijkt wel zo van: moet dit?) met de hond zonder dat ik iets hoefde te doen. Hoe leuk haha!

Zondag 19 april
Foto 19-04-15 21 10 53
Wat een leuke dag. We hadden helemaal niks gepland, wat soms ook wel eens lekker is. We hadden eerst heerlijk uitgeslapen en daarna wilde we op pad gaan. We kwamen erachter dat er in de buurt een braderie was en dus gingen we op pad. Hij was echt groot en ze hadden er een heel spektakel van gemaakt. Hier op de foto zie je een klein ‘boerderijtje’ met superveel verschillende soorten dieren erin, hoe tof! Ze hadden ook een modeshow en allemaal podia met bandjes. Erg leuk! En oja, ik steek mijn tong uit omdat ik het helemaal niet leuk vind om op de foto te gaan!

Liefs, Esther

4 gedachtes over “Picture a day #8 – Lunchen, baaldag en braderie!

  1. Klinkt als een goede week. Op de woensdag na. Maar hé, gelukkig hebben we allemaal wel eens een baaldag! Tof dat je hier zo eerlijk over kunt zijn. Het leven gaat niet over rozen. :)

Geef een reactie

