Things that make me happy #2

IMG_20150409_004824
Ik vond het wel weer eens tijd worden voor een nieuwe ‘Things that make me happy’. Er zijn de laatste tijd zoveel dingen waar ik blij en vrolijk van word. Ik ga mijn dromen achterna en dat maakt me super excited voor wat me de komende tijd nog gaat brengen. Lezen jullie mee?

De beautygloss party die er nu echt bijna bijna aan zit te komen. Ik heb er zoveel zin in. Ik heb met allemaal andere leuke bloggers die gaan een groepsapp waar ik mega blij van wordt. Wat trekken we allemaal aan? Ik hoop dat het weer zo’n geweldige dag is als afgelopen jaar, maar ik weet zeker dat dat helemaal goed gaat komen. De voorpret is in elk geval huge!

We worden allemaal ouder, maar mijn lieve oma is alweer 84 geworden. Wat een prachtige leeftijd. We hebben vorige week zondag met de hele familie lekker gebruncht voor haar verjaardag, daar geniet ze echt van en ik vind het altijd mega gezellig. Hoera voor mijn oma!

Mijn keuze om te gaan wisselen van studie. Ik ben nog steeds overdonderd door deze keuze en ik vind het heel erg spannend, maar zoals het er nu naar uit ziet gaat het helemaal goed komen. In dit artikel vertel ik jullie hier meer over. Ik heb me aangemeld en zelfs bij DUO al aangegeven dat ik van studie ga wisselen. Het komt nu zo dichtbij. Nog één periode knallen op het Hbo en dan kan ik eindelijk de studie gaan doen die het dichtste bij mij ligt. Can not wait!

Dan nog iets waar ik ontzettend blij van word, namelijk jullie. Ik weet nog toen ik begon met bloggen dat ik super weinig reacties kreeg en achteraf gezien pakte ik het toen gewoon echt niet goed aan. Nu krijg ik zoveel lieve en leuke reacties van jullie, wat mij zo goed doet. Jullie motiveren mij om door te gaan met bloggen, maar ook met andere dingen als sport en gezond eten. Yeah, thank you all! You are the best!

De lente die eindelijk tevoorschijn is gekomen. Hij heeft even op zich laten wachten, maar wat een prachtige dagen hebben wij achter de rug zeg. Ik hoop dat jullie er allemaal net zo van hebben genoten als ik. Ik heb zelfs al een klein beetje kleur gekregen door het hardlopen in de felle zon. Heerlijk!

We hebben geboekt voor het vriendinnenweekend van Beautygloss! Ik vind dit zo tof. Afgelopen jaar heb ik een dagje geholpen en ben toen ook naar het feest geweest, de sfeer was toen zo leuk tussen alle meiden. Dit jaar wist ik het zeker, ik moest en zal naar dit weekend. Gelukkig dachten de mensen om mij heen er ook zo over en we hebben inmiddels een huisje geboekt. Ik heb er zoveel zin in!

De vele toffe groepslessen die er zijn in de sportschool. Wat kan ik hiervan genieten, lekker een uur afgemat worden. Op het begin gingen wij eigenlijk alleen maar naar Zumba, maar die vrouw had gezegd dat je het voor jezelf ook leuk moet houden door af te wisselen en dat heb ik nu ontdekt. Ik vind het super om eens een andere les uit te proberen. Ik ben bijvoorbeeld naar yoga, yogalates, steps, bodypump en xco geweest. Zo leuk! Welke lessen raden jullie mij aan?

Dat er zoveel lieve mede bloggers zijn blijft me elke keer weer opnieuw verrassen. Er hangt zo’n fijne sfeer tussen alle bloggers en dat is heerlijk. Ik dacht altijd dat er echt concurrentie zou zijn, maar dit is totaal niet zo. Als een andere blogger veel volgers erbij heeft gekregen ben ik daar bijna net zo blij om als mijn eigen volgers, oke dit is een tikkeltje overdreven hihi. Maar echt, ik gun het ze allemaal en ik vind het heerlijk om contact met hun te hebben!

Dat ik eindelijk een goede draai heb gevonden op mijn stage. Het heeft even geduurd en ik heb er best veel moeite mee gehad, maar het is eindelijk gelukt. Ik vind stage nu super leuk en de cliënten geven mij onwijs veel energie. Afgelopen week heb ik na mijn stage nog tot 12 uur (’s nachts) aan school gewerkt, omdat ik gewoon zoveel energie had gekregen. Hoe fijn!

Twee mega leuke nieuwe Nederlandse (!) series die op tv komen. De ene is familie Kruys die zelfs Mike met mij mee kijkt. Wij vinden hem echt heel erg leuk. En op dinsdag avond komt Bagels and bubbles, wat ook een hele toffe serie is! Ik vind series altijd leuk om te volgen, verder kijk ik weinig tv. Dus ik heb weer wat te kijken yay hihi!

Mijn nieuwe boek, yay! Ik lees eigenlijk altijd boeken op mijn telefoon die ik download. Ik vind dit handig in het openbaar vervoer en ik heb geen problemen met lezen op mijn telefoon. Toch had ik zoveel zin om weer eens een boek vast te kunnen hebben tijdens het lezen. Iemand raadde me het boek The Rosie project aan en ik vind hem nu al super tof. Hier kunnen jullie een review over verwachten.

Dat mijn smartwatch eindelijk binnen is! Ik heb er zo lang op gewacht, maar ik ben er zo blij mee. Hij kan meer dan je denkt en het motiveert mij super erg. Gelukkig ziet hij er ook nog eens hip uit. Thank you Mike!

Natuurlijk mijn dagje Den Haag met lieve Mike. Zoals jullie in dit artikel hebben kunnen lezen ben ik dol op Den Haag, het is zo’n mooie stad. Als ik nog eens een dagje weg ga ga ik liever naar Den Haag (en dan gelijk door naar Scheveningen) dan naar Amsterdam denk ik!

En dat ik weer ben begonnen met The bikini body guide van Kayla Itsines. In dit artikel hebben jullie kunnen lezen waarom ik weer ben begonnen en hoe ik het aan ga pakken. Mijn grootste motivatie zijn de resultaat foto’s van anderen, dus kom maar op hihi!

Waar zijn jullie blij van geworden afgelopen weken?
Liefs, Esther

7 gedachtes over “Things that make me happy #2

  1. Leuk, zo veel dingen om blij van te worden! Ik heb een beetje een baaldag deze week, dus ik heb niet echt stilgestaan bij gelukspuntje. Maar, van de andere kant is het wel weer een gelukspuntje dat ik 1 dag per week vrij ben, en die dag kwam nu goed uit om alleen maar series te kijken en verder niks te doen haha! Dus dat is wel een gelukspuntje denk ik :)

  2. Om blij van te worden deze punten! :) Je doet het hartstikke goed met jouw blog én al het sporten! Leuk ook dat je zoveel uitkijkt naar de Beautygloss party en het vriendinnenweekend. :)

    1. LOL lasse ich mich eines Besseren belehren. Sag mir bitte wo. Ich habe nichts gefunden. Wenn man ihn wirklich löschen möchte werden trotzdem sämtliche Daten gespeichert. Und was Facebook mit den Daten macht will ich nicht wissen. Achja die dürfen die Daten nicht weitergeben, dann tun sie es bestimmt auch nicht LOL Wenn sich jemand für Daten interessiert bekommt er die ganz sicher. Gegen Geld machen die sicher alles.

Geef een reactie

